Malungs nollning 09!

Malungs nollning 09!
kkotie sa:
haha var alla ettor tvungna? här i östersund är det bara nollning om man ska gå med i en gymnasieföreningen, mycket värre!
This!

Hur länge höll ni på och får man ut något av detta?
Somsagt i Östersund får utvalda genomföra detta och sedan bli medlem i en förening om man klarar av detta. Föreningarna har fester osv,

Vi fick hålla på i 10 timmar med ögonbindel och en jävla massa slitgöra och äckliga drycker..

Malungs nollning 09!
Dirty-T sa:
Dequix sa:
Det där var ju ingenting!

Detta är en RIKTIG inspark, med t.ex. shitslide och annat gott :)
http://www.facebook.com/album.php?page=1&aid=2037559&id=1216304101

Jag är 1a, så jag upplevde allt på fotona!
man kan ju inte se! man måste ju vara vän med den som har laddat upp den! :(
jaha, fan :(
aja men vår inspark bestod av saker som då "shitslide", som är en stor presenning med massa häst/människoskit och kiss på sig.. sen ska man slänga sig, och glida så långt som möjligt!
Sen finns ju klassikern klädestrecket, men även "surprise-shots", där det antingen kan vara ren vodka, eller vodka blandat med häst/människosperma... man fick inte kolla, för man hade ögonbindel...
"Äggstrul"! Hångla över ett rått ägg genom hela klassen.. 30 pers på ett ägg ;) VERKLIGEN trevligt!

Detta är bara lite av våra treevliga insparkar/nollningar här i Vellinge, söder om Malmö!

Malungs nollning 09!
Dequix sa:
Dirty-T sa:
Dequix sa:
Det där var ju ingenting!

Detta är en RIKTIG inspark, med t.ex. shitslide och annat gott :)
http://www.facebook.com/album.php?page=1&aid=2037559&id=1216304101

Jag är 1a, så jag upplevde allt på fotona!
man kan ju inte se! man måste ju vara vän med den som har laddat upp den! :(
jaha, fan :(
aja men vår inspark bestod av saker som då "shitslide", som är en stor presenning med massa häst/människoskit och kiss på sig.. sen ska man slänga sig, och glida så långt som möjligt!
Sen finns ju klassikern klädestrecket, men även "surprise-shots", där det antingen kan vara ren vodka, eller vodka blandat med häst/människosperma... man fick inte kolla, för man hade ögonbindel...
"Äggstrul"! Hångla över ett rått ägg genom hela klassen.. 30 pers på ett ägg ;) VERKLIGEN trevligt!

Detta är bara lite av våra treevliga insparkar/nollningar här i Vellinge, söder om Malmö!
haha fyfan!

Tillbaka
Topp