Danbilzerian
Ny medlem
Malungs skidgymnasium
ångrar att jag inte sökte dit 
dom går bara på poängenZamboni sa:Måste man vara viss bra eller är det poängen ?
beta house lr?Victors sa:Tips till nollningen... Tvinga någon att dra ett djur i 2an. Såg det på en film en gång, borde gå i verkligheten också. btw är inte nollning endast för 3or?
vart ligger vännäs ?jstalis sa:jag går i vännäs och vill byta till Malung, men de värkar vara allt förshorvit nästan! :S Jag går första året och skulle vilja börja mitt andra år där på handels/turism eftersom jag läser de nu.. är de någon här som läser handels/turism? tror ni detta skulle kunna gå?
ehm, typ 3 mil utanför Umeå.Zamboni sa:vart ligger vännäs ?jstalis sa:jag går i vännäs och vill byta till Malung, men de värkar vara allt förshorvit nästan! :S Jag går första året och skulle vilja börja mitt andra år där på handels/turism eftersom jag läser de nu.. är de någon här som läser handels/turism? tror ni detta skulle kunna gå?
de går ingenting på hur bra man är, tanken är att man ska bli bättre. Nu är de dock hög nivå på åkningen men det är ingenting som är nödvändigt..whatsup sa:Hur duktig måste man va o.s.v. för att gå i malung? vad bör man kunna?
snacka med dig studievägledar han vet, om inte annat kan han ta reda på det!jstalis sa:jag går i vännäs och vill byta till Malung, men de värkar vara allt förshorvit nästan! :S Jag går första året och skulle vilja börja mitt andra år där på handels/turism eftersom jag läser de nu.. är de någon här som läser handels/turism? tror ni detta skulle kunna gå?
Det som kom in med lägst var ungefär vid 200 P .FreeRadicals sa:Hur mkt poäng behöver du för att komma in?
Och vad är nollningen för ngt?
Tack i förhand!
Peace
det finns väl ett tjejhockey gymnasium där eller nåt, så tjejer bör det finnas :PGriisen sa:yoho expekt to see me there next yeaaarr !!!! har beställt en eddie medusa tröja också och inhandlat brylkräm and the only thing missing e en caddillack men den kommer!!har även sparat undan pengar varje månad nu i ett år för att muta alla 2or o 3or som ska nolla mig... sist men inte minst FINNS DE BRUDAR IMALUNG??
och cheezy o jekub! var rädd om mig för gammla tiders skull!!!
ja, du får väl se hur såna ser ut när du börjar här..Kinkan sa:det finns väl ett tjejhockey gymnasium där eller nåt, så tjejer bör det finnas :PGriisen sa:yoho expekt to see me there next yeaaarr !!!! har beställt en eddie medusa tröja också och inhandlat brylkräm and the only thing missing e en caddillack men den kommer!!har även sparat undan pengar varje månad nu i ett år för att muta alla 2or o 3or som ska nolla mig... sist men inte minst FINNS DE BRUDAR IMALUNG??
Haaah, tjejer vet ja väl inte om dom är..Kinkan sa:det finns väl ett tjejhockey gymnasium där eller nåt, så tjejer bör det finnas :PGriisen sa:yoho expekt to see me there next yeaaarr !!!! har beställt en eddie medusa tröja också och inhandlat brylkräm and the only thing missing e en caddillack men den kommer!!har även sparat undan pengar varje månad nu i ett år för att muta alla 2or o 3or som ska nolla mig... sist men inte minst FINNS DE BRUDAR IMALUNG??
neeee svårt att säga faktiskt... :SThreepac sa:Haaah, tjejer vet ja väl inte om dom är..Kinkan sa:det finns väl ett tjejhockey gymnasium där eller nåt, så tjejer bör det finnas :PGriisen sa:yoho expekt to see me there next yeaaarr !!!! har beställt en eddie medusa tröja också och inhandlat brylkräm and the only thing missing e en caddillack men den kommer!!har även sparat undan pengar varje månad nu i ett år för att muta alla 2or o 3or som ska nolla mig... sist men inte minst FINNS DE BRUDAR IMALUNG??
tyvärr så funkar inte medusa tröjor och sånt då denna form av raggare dunkar adam tensta i sina fordon(allt från moppe till jänkare). Så det funkar inte så bra. men med en hustakböjd flamekeps smälter du in lite bättre. gärna en baggy skjorta av nått racingmärke går för sig.Griisen sa:yoho expekt to see me there next yeaaarr !!!! har beställt en eddie medusa tröja också och inhandlat brylkräm and the only thing missing e en caddillack men den kommer!!har även sparat undan pengar varje månad nu i ett år för att muta alla 2or o 3or som ska nolla mig... sist men inte minst FINNS DE BRUDAR IMALUNG??
okej tack, tror ja ger upp allt om att söka om.. känns lite sent som du säger och orkar nog inte flytta igen :/nillen sa:snacka med dig studievägledar han vet, om inte annat kan han ta reda på det!jstalis sa:jag går i vännäs och vill byta till Malung, men de värkar vara allt förshorvit nästan! :S Jag går första året och skulle vilja börja mitt andra år där på handels/turism eftersom jag läser de nu.. är de någon här som läser handels/turism? tror ni detta skulle kunna gå?
men jag tror det är lite för sen, du skulle ha kollat tidigare!
jävla klyftig fråga duGriisen sa:yoho expekt to see me there next yeaaarr !!!! har beställt en eddie medusa tröja också och inhandlat brylkräm and the only thing missing e en caddillack men den kommer!!har även sparat undan pengar varje månad nu i ett år för att muta alla 2or o 3or som ska nolla mig... sist men inte minst FINNS DE BRUDAR IMALUNG??
Don't hate on the game son, dont do it..oskar_f sa:Den som Nollar mig som dom tydligen gör på malung, skulle jag nog spöa, rejält.
om du kan slå ner 16st personer som är 1 år äldre än dig så visst!oskar_f sa:Den som Nollar mig som dom tydligen gör på malung, skulle jag nog spöa, rejält.