Hahaha, du bor i Östersund och ska åka till Mammoth?
Kanske kan vi träffas och bli vänner?! Skämt åsido, jag och min vapendragare Tess åker till Mammoth den 22:a Januari. Vi är två tjejer på 21 som var i Steamboat, Colorado, förra säsongen. Maila mig på min freeridemail så snackar vi boende!
Mvh, doubleTA-SkankyJess.