manual

manual
ja kan!!! de är bara tolka med en moppe så släpper man när man kör i ca 80-90 sen kan man köra hur långt som helst! man kan jue göra de på vanligt sett med, men orka det då!

manual
Det är bara ut och träna. Efter mycket träning så lovar jag att du kan det bra, ge inte upp och sätta dig vid datorn bara ;)

peace

manual
jag tränade typ ett år för att köra manual utan att använda bromsen=) men när jag använde bromsen lite då och då tog det ca. 2 månader=)

manual
tryck ner typ framgaffeln på cykel o sen på vägen upp igen så drar du bakcykel o ställer dig ganska långt bakom sadeln(mer än va man tror) så kommer man upp. sen gäller d bara att hitta balansen o bromsa när man håller på att slå över.
Utt o öva:D
Jag håller på å övarförfult. trode alderig att ja skulle klara d fast jag kommer en liten bit alla fall:)
Hoppas d här va till nån hjälp.

manual
du kan ju börja med att skriva vad du inte klarar om det t.e.x är att du inte kommer upp på bakdecket eller att du inte kan hålla balansen. Jag tyckte det var lättare att komma upp genom att stå stabilt med lite böjda ben sen rycka upp styret och sen stå med raka ben tills man har hittat balansen. Om du inte kan hålla balansen så e det bara att träna.

manual
Börja med ganska hög fart och luta dig bakåt. va inte rädd för att tippa över så skall det gå;) sedan efter du kan det så kan du börja träna på stoppie så är du gatans kung som jag!:P

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp