formoinnehall
Ny medlem
Marker Duke Tour-modell?
Flex kan vara både använbart och roligt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Enligt de jag har frågat så verkar vissa delar på häldelen vara gjorda av porslin.... inte bra. men annars har de vart nöjda med dom. Fina uppför o stabila utförformoinnehall sa:På mig snöar det. G3 onyx verkar intressant. Någon som har testat?
Ingen sjysst signatur längre på forumet eh /H??Hasse_Lindborg sa:Dynafit är bättre än de andra... Och jag har kört FT bindningen.....
Dig har man inte sett på længeTexMurphy sa:Personligen så väntar jag fortfarande på en 14 binding från Dynafit.
Trab kommer med en dynafitversion med DIN 14 nästa år...PNyberg sa:Dig har man inte sett på længeTexMurphy sa:Personligen så väntar jag fortfarande på en 14 binding från Dynafit.
Kænn på den hær då... Solly 916 med gåfunktion :D
Men så himla sköna är inte Naxo, tycker själv att Duke turar bättre förutsatt att man gjort sina knäböj. Naxon har (iaf på bredare och tyngre skidor) svårt att få med sig skidan i sidesteps och vid kickturns, plus att den åker skit och slits snabbt. Finns en anledning till att de konka...TexMurphy sa:Förstår inte riktigt Markers strategi här...
Men nu går man in i Diamir (och Naxos) regionen i vikt och plastighet. Men man har fortfarande en binding som är sämre att gå i. Den går som nämnt inte att ställa om utan att ta avsig och ser ut att ha lika bökig häl höjare som Duken. Är den dessutom lika låg så är börjar Diamir bindingarna faktiskt ha rätt mycke plus på den här bindingen.
Personligen så väntar jag fortfarande på en 14 binding från Dynafit.
Hehe....jo. Spec. när det kommer till Fritchin..formoinnehall sa:Nu är jag förvirrad igen, först en monolog om shampoflaskor, sen om din 14.
Jag misstänker ett samband, det kan inte finnas nån som behöver sina bindningar så hårt skruvade.