marker griffon 12

schleten

Ny medlem
marker griffon 12
tjo har nyss fått ett par völkl ledge med marker griffin 12 bindningar undrar vad för svagheter den har och det som är bra med dom:D just nu står den på din 6 och jag väger typ 50 kilo men med kläder och pjäxer vet jag inte helt säkert men tror ni det kommer räcka??

Senast ändrad:
marker griffon 12
Attityd avser inom psykologi en persons medvetna eller omedvetna, öppet visade eller dolda, kognitiva eller emotionella, inställning till något. Till skillnad från exempelvis personlighet antas attityder vanligen i mycket stor utsträckning vara produkter av inlärning eller bygga på tidigare erfarenheter vilket också gör dem mer öppna för förändring. Attityder antas ofta stå i nära förhållande till beteende, men sambandet är inte enkelt kausalt. Fördomar är en typ av attityder där personen övertagit färdiga åsikter och inställningar om en viss sak, företeelse, folkgrupp eller person. Dessa åsikter är ofta starkt negativt färgade, men även onyanserat positiva fördomar förekommer.

Ett par Marker Griffon räcker gott för dig som väger 50 kg. Finns normalt ingen anledning att gå på en hårdare bindning. Om du kör med kontroll bör absolut 6 hålla dig fast i bindningen. Jag skulle rekommendera att du inledningsvis ställer ned den till 5 och skruvar upp om/när det behövs. Om du kommer att köra hårt i parken kan du komma att behöva skruva upp bindningen.

:-) / MM

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp