jakobandersson
Ny medlem
Marker The Duke?
tja.. marker har ju inte så bra rykte då alla deras bindningar brukar vara ganska kassa men hur är det med Marker The Duke håller den? har dom äntligen lyckats med en bra bindning?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jepps, du står högt..sture-sson sa:gnilk:
Hur känns bindningen i övrigt.. ser ut som att mna står en aning högt i den... själv vill jag gärna ha Free bindningen o få feedback från skidan.. Duke är ju lite mer "klumpig" jämfört med en vanlig 2 dels bindning.
Vad är det som gått galet på dom du reklamerat? Har hört och sett 3-4 som totalkvaddat delar av infästningen under foten. Har du koll på om den är helt oförändrad till nästa år?Hasse sa:Har reklamerat två stycken den senaste veckan. Men det verkar vara en gedigen bindningen. Jag har åkt på min sen i feb och har inga klagomål. de jag har reklamerat har gått rejält sönder däremot..
//H
BAH! Själv gråter jag ikapp med ösregnet... Rapportera gärna om agenturen har någon spänande i bagaget.Hasse sa:Är delen under framfoten som har gått sönder.. Alltså den klossen som justerar höjden. Och de har varit riktigt trasiga... Vet inte om det är ofändrat till nästa år. Skall kolla det med agenturen imorgon då de kommer till butiken. Nu skall jag ut och försöka förstöra min oxå....
Jo, förvisso. Men beroende på hur dom är konstruerade så skulle man kunna gå på med gassvetsen och bocka lite. Det brukar väl i princip vara pressad stålplåt.Hasse sa:De är ganska exakt 113 mm. Kan vara jobbiga på 114 skidor då...
//H