Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Trivs bra medmin mammut barryvox. Ganska billig nu sen de släppte pulsen.OskarHolmblad sa:Vilken bör man satsa på om man vill ha en bra sak MEN som inte kostar skjortan. Kan tänka mig att Mammut tar överpris för att det är just Mammut...?
Ja du, den jag menar är den röda rackarn med en gul/grön stav som on/off knapp på baksidan.. Huruvida den är en opto 3k eller inte vet jag dessvärre inte, upplys migcentralbyrakraten sa:Jarle, är det Opto 3000 du menar med Mammut Barryvox? Den tillverkas inte längre och finns bara till försäljning hos de som har den kvar i lager.
Men om jag förstått det rätt så är mammut barryvox pulse marknadens bästa då, eller går det inte att säga vilken lavinsändare som är lite bättre än alla andra?MnO sa:Att säga att den är överlägset bäst är att ta i. Den är mycket bra och kanske tom bäst på marknaden, men det finns också flera andra sändare som fungerar mycket bra.
Har nu beställt mammut barryvox puls men hittade fler prylar till pulsen som jag blev osäker på om man kanske behöver:centralbyrakraten sa:Sen ska det väl tilläggas att jag själv använt F1 Focus tillsammans med Pulsen sedan Mammut lanserade den och jag har själv aldrig upplevt några problem.
Men om några andra upplevt problemet så tycker jag ändå att det ska flaggas upp.
Ok, tack så mycket för informationen. Då håller jag mig till pulsen.centralbyrakraten sa:Nej, det är inget du behöver. De prylarna är till för att testa och hantera Pulsar på ett lite mer effektivt sätt, prylar för uthyrningsfirmor och dylikt med andra ord.
Men det kan vara något för Åre Lavincenter att införskaffa till vintern, vi får se vad budgeten tillåter.
Läs testen ;-)Wippeh sa:Pieps DSP
vs
Mammut Pulse
vad är skillnaden och vilken är egentligen PRAKTISKT bäst.
enligt testet var ju piepsen segrare, men det verkar ju inte säga allt då de flesta ändå tycker pulsen är bättre. dessutom förstod jag inte det där med flersöket runt omkring, om att piepsen var bättre. den är väl inte ens gjord sån?!
kommer inte ha möjlighet att kika på de olika innan jag beställer så därför ajg är nyfiken!
piepsen ligger också några hundralappar billigare till vilket jag tycker är skonsamt mot plånkan(som jag inte har)