martin på skidor[FILM]

• Trådstartare Trådstartare da_man
  • Start datum Start datum
D

da_man

Guest
martin på skidor[FILM]
tja!provade åka skidor för första gången på nio år iaf i en skidbacke,har e en liten film ifrån idag;P

[googlevid]http://video.google.com/videoplay?docid=-4753588403859567933[/googlevid]

vet inte hur man lägger in den direkt i forumet och e sorry för dålig kvalla...

martin på skidor[FILM]
haha, kan inte va sant. Ofta du sätter misty 7 och sw front första gången på 9 år.. Även om du åker snowboard så är ju känslan helt annorlunda om det är första gången du hoppar me skidor sätter du fan inte misty 7

martin på skidor[FILM]
JonathanO sa:
haha, kan inte va sant. Ofta du sätter misty 7 och sw front första gången på 9 år.. Även om du åker snowboard så är ju känslan helt annorlunda om det är första gången du hoppar me skidor sätter du fan inte misty 7
fortfarande, han är gymnast.

martin på skidor[FILM]
tss...kan inte va sant,åker själv bräda å byte till skiis en snabbis å amn har inte så där bra känsla...! men men om de va sant så skulle du kunna åkt typ 4ggr å kunna kangrooflip.....l0l! (kangrooflip)vet inte hur de stavas men de kanske stavas så!...

martin på skidor[FILM]
Det är sant martin åker bräda såg han i måndags när jag var där i flottsbro, då åkte han bräda :P

martin på skidor[FILM]
Han kanske bailar alla landningar. ni ser ju bara uthoppet. Flottsbros landning är rätt brant har jag för mig så han har en bit kvar när han försvinner över kanten. Trot han är galen, flippar men bailar det mesta.

martin på skidor[FILM]
de e ungefär som jocke hamrin han åker bräda och prova åka lite skidor förra året å han voltade och snurra som en jude ...

martin på skidor[FILM]
Första dagen jag provade skidor efter fem år på bräda satte jag frontflips, 3or och sånt och jag är kass på snowboard så jag tror honom.

martin på skidor[FILM]
hellbergarn sa:
Han kanske bailar alla landningar. ni ser ju bara uthoppet. Flottsbros landning är rätt brant har jag för mig så han har en bit kvar när han försvinner över kanten. Trot han är galen, flippar men bailar det mesta.
han satt alla landningar förutom misty 5.

martin på skidor[FILM]
Ewasx sa:
en gnutta bättre på att hoppa än att raila?
haha jävla drygo. du är ledsen för att han redan är bättre än dig. och självklart är han bättre på at hoppa än raila, han är gymnast, därför han voltar som en tok.

martin på skidor[FILM]
asså jag lovar jag har inte åkt på 9 år....jag är gymnast de gör mycket lättare,ni ser ju liksom stilen när jag railar...när jag körde switch frontflip höll jag på ramla innan kicken;P

martin på skidor[FILM]
da_man sa:
asså jag lovar jag har inte åkt på 9 år....jag är gymnast de gör mycket lättare,ni ser ju liksom stilen när jag railar...när jag körde switch frontflip höll jag på ramla innan kicken;P
haha ja sv frontflipen är lite sne men måste berömma dig dehär är galet...
då lär inte gå tillbaka till snowboard..

piis

Tillbaka
Topp