Måste iväg och åka skidor, öppen för alla förslag.

Softe

Ny medlem
Hej!
Jag bara måste iväg och åka skidor och behöver alla tips som möjligt från er som är iväg just nu.
Jag vill åka så fort som möjligt och vill i stort sätt träffa härligt folk och utvecklas mer i offpisten(känna pudret flyga runt mig). Jag åker sidor förresten!
Kom nyss hem från en ettårig resa i Australien och även i ett så underbart land längtade jag till skidåkningen.

Mina frågor till er är:
-Vart ska jag åka?(nån som är på sin livs säsong och bara känner att det är där man ska va?)
-Vart finns det jobb?(nån som vet om att en ledig plats kommer dyka upp snart eller ha kontakter som kan skaffa jobb till mig)
-Vart ska jag bo?(nån som har en ledig plats i sin lägenhet och känner för att ta in en fantastiskt trevlig tjej)

Jag är spontan och är väldigt lätt att umgås med. Jag letar efter ett härligt gäng att spendera några veckor eller månader med.
Eventuellt har jag en underbar tjej vid namn frida med mig men hon måste ha jobb dit hon åker.

Är den nån som känner sig manad att ta mig under sin vinge och visa mig en fantastisk säsong som jag har drömt om så länge?

Massa kramar från småländska 22åriga Sofie

tjena
vi är 3 pers som ska dra ner till bad gastein i mars. vecka 10-12. är de något av intresse? vi har 1 säng över å de koster ca 320 euro.

// Samuek

Tillbaka
Topp