MAYRHOFEN Säsong 09/10

MAYRHOFEN Säsong 09/10
mayrhofen för mig med i vinter :) flyget bokat! resfebern börjar snart komma krypandes. shit vad härligt säger jag bara. vi ses

MAYRHOFEN Säsong 09/10
Förra säsongen öppnade svart linjen på julafton, men övriga parken va klar redan 10 dec typ. Dock kom det mycket snö redan tidigt på säsongen så det kans säkert variera.

MAYRHOFEN Säsong 09/10
Ingen som sitter inne på en extrasäng till mig? 20 år och åker bräda...social och lätt att hänga med! hör av er i så fall! tackar på förhand!

MAYRHOFEN Säsong 09/10
Tja! jag är sjukt intresserad av sängplats till säsongen. Jag är en 19 årig kille som drar iväg på sin första säsong.

Försvinner neråt i början av november o tänkte börja med att söka jobb. Kan man haka på någon vore det UNDERBART.

Hör av er på c.larten@gmail.com.

Mvh
Carl

MAYRHOFEN Säsong 09/10
är de många som ska åka ner innan säsongen börjar? hade varit bra å veta, när planerar folk att åka, hade varit bra om folk svarar faktikst.:P

vi åker ner siste november om allt går som planerat!

och resten??

MAYRHOFEN Säsong 09/10
vi är 4 pers som kör ner!! Har boendet från 1 dec-15 april!!!
Jag e tänd som fan men helmen är nog värst hon skriver ju nästan till sig själv här!:P
powder, pardy and park in Mayrhofen 09/10!;)

MAYRHOFEN Säsong 09/10
okej, nu kommer jag med en ny fråga för jag har iiiingen aning om hur man tar sig ner med tåg dit..

hittar verkligen nada när man söker på google.

hur åker man, är de många byten, nån som vet?

hade varit bra med länk!

MAYRHOFEN Säsong 09/10
Går ett tåg från köpenhamn (tror det är samma tåg som ni skånebor tar till köpenhamn så ni kan bara sittar kvar på samma tåg i lugn och ro). Från köpenhamn åker man till Innsbruck. I Innsbrukc får man byta tåg till Jenbach och ifrån Jenbach går det tåg hela vägen fram till Mayrhofen. Finns en variant som är 150kr billigare men den inkluderar typ 8 byten och tar 5 timmar längre eller nåt sånt.

Prova att googla typ Copenhagen-Jenbach och liknande. Interrail kan va ett annat bra ord att ha med i sin sökning. Jag vill ha ett boende i december månad, nån som behöver en sängvärmare eller soffkollega?

MAYRHOFEN Säsong 09/10
Ni skånebor? fler som ska säsonga i Mayrhofen som e skåning än jag?
Vi tar bilen ner..
Går de inte bra me boende Croy? Sök nåt billigt hak på mayrhofens hemsida!

MAYRHOFEN Säsong 09/10
Hazzilazzi sa:
Ni skånebor? fler som ska säsonga i Mayrhofen som e skåning än jag?
Vi tar bilen ner..
Går de inte bra me boende Croy? Sök nåt billigt hak på mayrhofens hemsida!
vi är 2-3 örebroare och 1 malmöing, som ska ner men vi har inte boende än :)

MAYRHOFEN Säsong 09/10
mayrhofen.at sen kolla boende sök på de för max 60 euros om dagen (finns från ca 35 i 4 manslägenhet) 60 euro 4 manslägenhet= ca 4500 sek / månad.. =hyffsat..
Skicka mail till en 5 stycken, jag skickade till ca. 5 och fick möjlighet till säsongslägenhet av 3 på ca 2 dagar.
Nu har jag avslöjat min lilla "hemlighet" till hur jag fick boende snabbt som fan och skitbra boende, förstår inte er som har svårt att hitta.
Ha de bra sess nere i Mayrhofen, ju fler desto roligare:D

MAYRHOFEN Säsong 09/10
Joller sa:
gjort så, inga bra boenden alls :(, bara "andy" som hör av sig med lägenheter sjukt långt från stan.
Samma här - och jag skickade en sån förfrågan redan för en månad sen eller mer. Börjar känna att boende i Mayr är hopplöst att hitta vid det här laget :(

MAYRHOFEN Säsong 09/10
Shululu. Två grabbar som ska ner i vinter. tänkte dra tåget men ska någon ner med bil så kan ni ju dra ett fr mail. Alltid roligare på autobahn.

MAYRHOFEN Säsong 09/10
Tja,

Jag och en kompis tänkte åka ner till Mayrhofen i början på december och det är tänkt att vi ska vara kvar säsongen ut. Vi har haft lite svårt att hitta boende men tänkte dra iväg några mejl nu och försöka hitta något på allvar. Borde finnas någon annan som e sugen på att hänga på och dela boende och hjälpa till att leta lite. Hör av er!!

Vi är 25 & 23 år, båda åker bräda och tanken är att vi inte ska jobba något iaf inte mycket. Vi är från Örebro trakten så ni måste stå ut med lite gnäll för att kunna bo med oss;)

MAYRHOFEN Säsong 09/10
Hallå,
Jag och tre polare har nu fixat boende i mayrhofen från 1 feb tills stängning! Heeelt sjukt taggade! Vi ses där:D

MAYRHOFEN Säsong 09/10
Hej,
ännu ett inlägg, dock väldigt sent, är det fortfarande folk som är inne här?
Mayrhofen ligger först på listan att säsonga igen, men har väldigt svårt att få tag i boende. Såg något om en Andy som vi mailat men hittills utan svar. Är vi försent ute? Vet någon något annat vi kan prova på?

MAYRHOFEN Säsong 09/10
håller också på att kolla boende men går la sådär! e någon sugen på att dela eller har boendeplats över så är jag väldigt intresserad! hör av er!

MAYRHOFEN Säsong 09/10
FiaNea sa:
Hej,
ännu ett inlägg, dock väldigt sent, är det fortfarande folk som är inne här?
Mayrhofen ligger först på listan att säsonga igen, men har väldigt svårt att få tag i boende. Såg något om en Andy som vi mailat men hittills utan svar. Är vi försent ute? Vet någon något annat vi kan prova på?
Vi bokade genom mayrhofen.at finns ju mycket boenden där, dock är ju det mesta dyrt men får jobba arslet av mig nu så funkar det nog:D

MAYRHOFEN Säsong 09/10
mr brun, det var väl rätt lätt att hitta boenden för 60 euro och under/natt .. och det är väl billit om man delar på 4=)

MAYRHOFEN Säsong 09/10
Hazzilazzi sa:
mr brun, det var väl rätt lätt att hitta boenden för 60 euro och under/natt .. och det är väl billit om man delar på 4=)
Hazzilazzi jag kan hålla med om det inte är så svårt att hitta ett boende under 60 eruro/natt men det är näst intill omöjligt att hitta ett som är ledigt. Vet du ett så får du gärna skicka namnet på det stället?

Senast ändrad:
MAYRHOFEN Säsong 09/10
mjaa jag vet inte vi betalar 100euro per natt delat på 4 men det ligger centralt då! eller menar du att jag letat dåligt? aja skitsamma det är bokat och det kommer bli feeet:D

Tillbaka
Topp