Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vi är 2-3 örebroare och 1 malmöing, som ska ner men vi har inte boende änHazzilazzi sa:Ni skånebor? fler som ska säsonga i Mayrhofen som e skåning än jag?
Vi tar bilen ner..
Går de inte bra me boende Croy? Sök nåt billigt hak på mayrhofens hemsida!
Samma här - och jag skickade en sån förfrågan redan för en månad sen eller mer. Börjar känna att boende i Mayr är hopplöst att hitta vid det här lagetJoller sa:gjort så, inga bra boenden alls, bara "andy" som hör av sig med lägenheter sjukt långt från stan.
Vi bokade genom mayrhofen.at finns ju mycket boenden där, dock är ju det mesta dyrt men får jobba arslet av mig nu så funkar det nog:DFiaNea sa:Hej,
ännu ett inlägg, dock väldigt sent, är det fortfarande folk som är inne här?
Mayrhofen ligger först på listan att säsonga igen, men har väldigt svårt att få tag i boende. Såg något om en Andy som vi mailat men hittills utan svar. Är vi försent ute? Vet någon något annat vi kan prova på?
Hazzilazzi jag kan hålla med om det inte är så svårt att hitta ett boende under 60 eruro/natt men det är näst intill omöjligt att hitta ett som är ledigt. Vet du ett så får du gärna skicka namnet på det stället?Hazzilazzi sa:mr brun, det var väl rätt lätt att hitta boenden för 60 euro och under/natt .. och det är väl billit om man delar på 4=)