Hasse_Lindborg
Aktiv medlem
Medelfeta skidor?
Den som inte hete STH så klart....
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men vafan? Slutade kampen här? Det var ju riktigt underhållande läsning :DHasse_Lindborg sa:Den som inte hete STH så klart....
Kamp? :lol:PNyberg sa:Men vafan? Slutade kampen här? Det var ju riktigt underhållande läsning :DHasse_Lindborg sa:Den som inte hete STH så klart....
Fast, jag tycker faktiskt lika, att både STH16 och dukes rockar. =)Jarle sa:Kamp? :lol:PNyberg sa:Men vafan? Slutade kampen här? Det var ju riktigt underhållande läsning :DHasse_Lindborg sa:Den som inte hete STH så klart....
Vi tycker alla olika och jag tycker att vi nöjer oss med det. Jag har inget emot att andra gillar dukes.
Om du orkar Hasse, vad är skillnaden på LP100 och Sultan 94:an i åkupplevelse? Jag hade inbillat mig att Sultanen skulle "stå upp för sig" mer i scenario 3 och5.Hasse_Lindborg sa:Line Prophet 100 på alla 5.. Och jag har kört alla 3 skidorna.
Jag får väl köpa ett par Line så att du får prova då... Alternativt blir det plånboken. Den brukar också få sitt att säga till om. (Dice man har jag såklart läst. Intressant approachLe_Troglodyte sa:Vilken följetong det blev. Spännande svängar hit och dit och jag blev lite sugen själv på att testa line. Bara testa!
Kamelbulan; skriv ner bokstäverna på varsin lapp, vik ihop och lägg lapparna i en stor svart cylinderhatt. Sen låter du slumpen/ödet avgöra. Eller kör tärningen, du har väl läst the dice man?![]()
Hur kul ær det att læsa ett forum dær alla kommer øverens?Jarle sa:Kamp? :lol:PNyberg sa:Men vafan? Slutade kampen här? Det var ju riktigt underhållande läsning :DHasse_Lindborg sa:Den som inte hete STH så klart....
Vi tycker alla olika och jag tycker att vi nöjer oss med det. Jag har inget emot att andra gillar dukes.
Hehe, då ska jag tillägga att Belafonten måste gå in under denna kategorin också då.Hasse_Lindborg sa:Fan vad jag gör reklam för ett märke som jag inte ens säljer. Är inte bra för min försäljning ju..
Dær borde den faktiskt befinna sig om man ser till mått. Sen får vi se hur de kænns på snøJarle sa:Hehe, då ska jag tillägga att Belafonten måste gå in under denna kategorin också då.Hasse_Lindborg sa:Fan vad jag gör reklam för ett märke som jag inte ens säljer. Är inte bra för min försäljning ju..
Vet iofs inte hur den beter sig på snö, kanske som en blandning av P100 och LP (numera sultan?) kanske?
Eller kanske Tahoe? Ingen rocker då iofs.Jarle sa:Hehe, då ska jag tillägga att Belafonten måste gå in under denna kategorin också då.
Vet iofs inte hur den beter sig på snö, kanske som en blandning av P100 och LP (numera sultan?) kanske?
Jag tänker bidra med mina amatör-åsikter här igen :Pkamelbulan sa:1. En orörd pudersluttning?
2. En blå/röd manchesterpist?
3. En isig eftermiddag på Väggen i Hundfjället?
4. En svängom i granskogen?
5. Den uppkörda "offpisten" skiers left om 1000-metersliften i Åre?
Allt är ju relativt, men det är ju en bit över vad de andra två alternativen väger (ca 2200). Antar att det spelar roll när man turar, men för mig spelar det inte så stor roll eftersom det inte kommer vara några långa randonnéturer jag går.Blide sa:Hög vikt för en såpass smal skida kanske, men annars är det väl inte så farligt?
Nu verkar alla ha snurrat bort sig lite, 3800g/par är lättare än 2200g per skida, stämmer sport conrads uppgift är de alltså relativt lätta (står inte vilken längd de mätt dock)åt minsteone lättare än line P100.kamelbulan sa:Allt är ju relativt, men det är ju en bit över vad de andra två alternativen väger (ca 2200). Antar att det spelar roll när man turar, men för mig spelar det inte så stor roll eftersom det inte kommer vara några långa randonnéturer jag går.Blide sa:Hög vikt för en såpass smal skida kanske, men annars är det väl inte så farligt?
Alla = jag mestJL76 sa:Nu verkar alla ha snurrat bort sig lite, 3800g/par är lättare än 2200g per skida, stämmer sport conrads uppgift är de alltså relativt lätta (står inte vilken längd de mätt dock)åt minsteone lättare än line P100.kamelbulan sa:Allt är ju relativt, men det är ju en bit över vad de andra två alternativen väger (ca 2200). Antar att det spelar roll när man turar, men för mig spelar det inte så stor roll eftersom det inte kommer vara några långa randonnéturer jag går.Blide sa:Hög vikt för en såpass smal skida kanske, men annars är det väl inte så farligt?
Jag har köpt Hardside i 188cm är 180 cm och väger 90 kg.YNWA sa:Vad tror ni 181 eller 188cm?
Helt rätt, men satsar en liten peng på att du kommer att köpa ett par Line P100 till slutkamelbulan sa:Njae............. Det vore väl dumt att låta tråden dö på ett sånt avslöjande?![]()