Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
word! ninjamastaah är sick!TheFibretech sa:
hahaha..TheFibretech sa:
WORD!Twelvee sa:kruxie är kungen när det gäller layers and that's it!
han hade typ fem i tandå när jag träffa han,var najjs.TheFibretech sa:
Fy vad jobbigt att ta på sig så många. Smidigare att bara köra underställ tisha och en jackaRailson sa:om ja inte har helt fel hörde ja talas om att mathew slaayade i 7 elr 9 layerz nån da.
4 är lagom!!hyllengren sa:allt över 4 layers känns ju som att det blir galet tjockt, eller har jag fel? Är det bara att dunka på med 23 layers och livet leker ändå?
THUUUUUG Eric :DKruxelidux_ninjamaster sa:4 är lagom!!hyllengren sa:allt över 4 layers känns ju som att det blir galet tjockt, eller har jag fel? Är det bara att dunka på med 23 layers och livet leker ändå?
haha, det tror jag med!felix sa:Tror ni har missuppfattat det här moderna med att klä sig lager på lager...
Hört att mastaKIM ska ha typ 12 layer nästa år :S Men det är osäkra källor!Steezaahh sa:THUUUUUG Eric :DKruxelidux_ninjamaster sa:4 är lagom!!hyllengren sa:allt över 4 layers känns ju som att det blir galet tjockt, eller har jag fel? Är det bara att dunka på med 23 layers och livet leker ändå?
dddjeeeeeeaaaa!Kruxelidux_ninjamaster sa:Hört att mastaKIM ska ha typ 12 layer nästa år :S Men det är osäkra källor!Steezaahh sa:THUUUUUG Eric :DKruxelidux_ninjamaster sa:4 är lagom!!
jävla wannabes, det är såhär det ska se ut.Hogizz sa:I had to.
dant sa:har typ sett arvid de geer shreddat i väsjö med 16 layaers en gång!