Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, ser inte så ut.Heddious sa:Men alltså, slutar det aldrig?!
Exakt, Voss är ju hästlängder bättre än Myrkdalen, så åk absolut inte till Myrkdalen, och Gummiskogen är utan tvekan det bästa åket i hela Hemsedal, rekommenderas starktPNyberg sa:Kan gärna komma förbi på en puderdag och få lite guidning där. När jag var där så var det ända jag tänkte var....här var det flackt. Varför denna hype? Voss (Bavallen) är, enligt mig, WAAAAY bättre
#vjf = varfør jag finns? :PLima-ko sa:Exakt, Voss är ju hästlängder bättre än Myrkdalen, så åk absolut inte till Myrkdalen, och Gummiskogen är utan tvekan det bästa åket i hela Hemsedal, rekommenderas starktPNyberg sa:Kan gärna komma förbi på en puderdag och få lite guidning där. När jag var där så var det ända jag tänkte var....här var det flackt. Varför denna hype? Voss (Bavallen) är, enligt mig, WAAAAY bättre! #vjf

Dom har ju haft sin vindpåverkan också men annars ser det ut att ha varit kallt. Tittar man på yr.no gäller det ju att ha koll på de olika Myrkdalen. Myrkdalen ger byns temp, vilket ligger ganska nära parkeringens om än lite varmare, Myrkdalen Ondrahaugen ger ungefär mitt uppe i anläggningen så den använder jag mest. Voss Myrkdalen Fjellandsby ger topptemperaturen.torax sa:Rauland/Haukelifjell har ett snödjup nu på runt två m. Milt och en del sol i Rauland vilket fått den vindpåverkade snön att bli mjuk. Åker till Haukelifjell i morgon. Där verkar det legat under nollan senaste dagarna.
@JAndersB
Dottern och jag kanske tar omvägen förbi Myrkdalen på vägen hem. Vet du hur det är där nu/dagarna framåt?