Micke_19's skidsäsong 2007!
Hejsan allesammans, här är Micke_19!
Min skidsäsong har varit stabil, och därför det är rätt många som frågar så tänkte jag skapa en egen tråd om det, en liten frequently asked questions (FAQ)
Q = question = fråga
A = answer = svar
Q: Hej Micke_19 hur många skiddagar har du haft?
A: Hej X den här säsongen har jag haft 6 skiddagar, men totalt sen jag började åka 2005 har jag 24 skiddagar.
Q: Vad klarar du av för trick?
A: Ja jag klarar väl 360 och klarar nästan 540 men jag ramlar alltid!
Q:Vars brukar du åka
A: Vallsberget, Piteå men jag har varit på dundret 1 gång annars och åkt där några dagar! Kåbdalis är ett mål för nästa säsong!
Så om ni ser en 184 cm lång kille med svarta täckbyxor och grön jacka i backen nästa år så hojta till och säg mig vem du är så får vi båda en trevlig överraskning!
Ha det bra å allt och!
Micke_19
Min skidsäsong har varit stabil, och därför det är rätt många som frågar så tänkte jag skapa en egen tråd om det, en liten frequently asked questions (FAQ)
Q = question = fråga
A = answer = svar
Q: Hej Micke_19 hur många skiddagar har du haft?
A: Hej X den här säsongen har jag haft 6 skiddagar, men totalt sen jag började åka 2005 har jag 24 skiddagar.
Q: Vad klarar du av för trick?
A: Ja jag klarar väl 360 och klarar nästan 540 men jag ramlar alltid!
Q:Vars brukar du åka
A: Vallsberget, Piteå men jag har varit på dundret 1 gång annars och åkt där några dagar! Kåbdalis är ett mål för nästa säsong!
Så om ni ser en 184 cm lång kille med svarta täckbyxor och grön jacka i backen nästa år så hojta till och säg mig vem du är så får vi båda en trevlig överraskning!
Ha det bra å allt och!
Micke_19