Micke_19's skidsäsong 2007!

Micke_19

Ny medlem
Hejsan allesammans, här är Micke_19!
Min skidsäsong har varit stabil, och därför det är rätt många som frågar så tänkte jag skapa en egen tråd om det, en liten frequently asked questions (FAQ)

Q = question = fråga
A = answer = svar

Q: Hej Micke_19 hur många skiddagar har du haft?
A: Hej X den här säsongen har jag haft 6 skiddagar, men totalt sen jag började åka 2005 har jag 24 skiddagar.

Q: Vad klarar du av för trick?
A: Ja jag klarar väl 360 och klarar nästan 540 men jag ramlar alltid!

Q:Vars brukar du åka
A: Vallsberget, Piteå men jag har varit på dundret 1 gång annars och åkt där några dagar! Kåbdalis är ett mål för nästa säsong!

Så om ni ser en 184 cm lång kille med svarta täckbyxor och grön jacka i backen nästa år så hojta till och säg mig vem du är så får vi båda en trevlig överraskning!

Ha det bra å allt och!

Micke_19

Q: Hej Deespin hur många skiddagar har du haft?
A: Hej Q från bond, den här säsongen har jag haft många skiddagar, men totalt sen jag började åka har jag också haft många skiddagar.
A: Ja jag klarar väl ingenting

Q:Vars brukar du åka
A: Måttsundsbacken, luleå

Så om ni ser en 169 cm lång kille utan kläder, hojta till och säg vem du är!

Ha det bra å allt och!

Deespin

Q: Hej Roger min vän, hur många skiddagar har du haft?
A: Hej Q! I år har jag åkt fruktansvärt mycket skidor. Tippar in mig på 58 dagar!
A: Jag är ju Roger, räcker oftast med ett hopp så hänger hela Åre efter mig resten av dagen.
Köttbullen är ju en favorit!
Q: Vars brukar du åka?
A: Österrike, Italien, Frankrike you name it. Åre duger i krig men riksgränsen har bättre stämning. Inga sura "G-kidz" där. Eventuellt tar jag en tur med grabbarna till Måsberget.

Q: Hej Landenkungen, hur pretentiös är du?
A: Jo, jag startar trådar där jag svarar på frågor som mina låtsaskompisar ställer.
Q: Vad klarar du för trick?
A: Jo den här säsongen får jag in en riktigt grym spread, med monoski...
Q: Var brukar du åka.
A: Mest i den grymma pulkabacken bakom mitt hus, den måste minst ses som en svart pist.

Ser ni mig någon gång i min pulkabacke med min monoski och rosa fartdräkt så ropa till vettja.

Brabra puss och kram...

Hej Micke 19! Oerhört roligt att du delar med dig av din säsongs åkande, mycket roligt att höra att du i alla fall har fått ett par dagar på dina skidor!

För min del, så har det inte blivit mycket! 2 st dagar har det blivit, då var vi på Dundret i Gällivare, dåligt väder men, helt okej åkning från både min del och barnens!

//MVH Magnus

Tillbaka
Topp