Mike Hornbeck - Opening Day at Arapahoe Basin

ÅÅÅHH!!! SKIDSUUUGEN man blev nu då!

fyfan vad hornbeck har skön stil, inte tänkt så mycket på det förut men tror inte jag sett nån annan göra nått av de han gjorde i den editen! ser typ ut som att han dansar.. haha sjukt coolt :)

Tycker kvaliteen sjönk efter Hornbeck och Wesson. Alla fortsatte ju göra sjuka grejer, men det är få som gör dem som Hornbeck.

jeppenator sa:
ÅÅÅHH!!! SKIDSUUUGEN man blev nu då!

fyfan vad hornbeck har skön stil, inte tänkt så mycket på det förut men tror inte jag sett nån annan göra nått av de han gjorde i den editen! ser typ ut som att han dansar.. haha sjukt coolt :)
Helt klart underskattad!

Föh. gammal edit ju :(

Senast ändrad:
fattar inte hur ni kunnat missa att Hornbeck är den bästa jibbaren som finns just nu. efter hans del i odaroloc var jag förtjust. Hans åkning från stängningsdagen i breckenridge 06/07 är underbar.

v-larsson sa:
fattar inte hur ni kunnat missa att Hornbeck är den bästa jibbaren som finns just nu. efter hans del i odaroloc var jag förtjust. Hans åkning från stängningsdagen i breckenridge 06/07 är underbar.
hans del i odaroloc är galet skön!

hans del i den här editen är cp clean, älskar hans nollies!

Om Hornbeck var den första snubben vet jag inte om jag tycker han hade så sjön stil som alla säger, tyckte det såg jäkligt hattigt ut och sen såg landningarna väldigt tillgjorda ut. Men det är ju svåra grejer han kör!

tror hornbeck kör för DNA, så lär vara nån sorts dna jacka... tycker också de ser ut som han typ "sytt på" det gula.. men fick höra att den jackan ser ut sådär?.. hm

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp