Mike nicks skidor?

Mike nicks skidor?
Line har aldrig och kommer nog aldrig att saljas i Sverige. Jag har hort att de har ganska stora problem med reklamationer for att skidorna ar sa mjuka och blir stukade latt, saledes ar det ingen som vill bli distributor till Line i Sverige. De ska dock finnas en distributor i Storbritanien, kolla in www.lineskis.com for mer info. En annan ide vore att be nagon van eller bekant som ar i USA kopa ett par Linelagg till dig och skicka hem dem eller ta med dem pa flyget.

Mike nicks skidor?
Inte det? Åke på Sportkällaren i Åre hade Line för några år sedan, så att säga att de aldrig sålts i Sverige är väl att ta i!
Line och Karhu är samma lagg men olika design, så kolla med Kent Nilsson i Arvika som har Karhu agenturen i Sverige.

Kent Nilsson
Rooswäg 5
S-67133 Arvika

Tel. 46-57 017 190
Fax 46-57 017 190
Mobile tel. 46-70-6647 313

Mike nicks skidor?
det va väl rätt så längesen dom hade line, långt innan dom slog igenom på allvar, när dom bara hade en modell, ostness dragon eller vad den hette...jävligt cool skida för övrigt

Mike nicks skidor?
Jo, du har rätt men Line har alltså sålts i Sverige! Skidan var jävligt cool men värdelös. De senaste jag hörde var att anledningen att de är så svåra att få tag på var att de oftast är slutsålda i både USA och Canada. De modeller jag sett och åkt på är byggda på en komplett träkärna, och de har pallat det mesta. Mjuka är dom men säg de breda puder/backcountry/jibb skidor som inte är det?

Mike nicks skidor?
Da hade jag fel, jag ber om ursakt. Jag har sjalv inte provat skidorna utan bara hort fran andra att de ska ga sonder latt.

Tillbaka
Topp