Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lee-nus sa:jag vill också kasta sten! buuuu! jävla skittråd!!
Joo håller medAspebo sa:jag är inte övertygad om att han stompade den, jag vill ha filmbevis!
nej barrel roll heter den.Big_Mac sa:Du menar sideflip.... Eller?
det är ju inte varmare att åka pist.Exero sa:det kommer imån om det inte e för kallt för att åka park.
man rör ju sig mer när man åker pist och offpist.Martiiin sa:det är ju inte varmare att åka pist.Exero sa:det kommer imån om det inte e för kallt för att åka park.
texten är inlagd i photoshop.eff sa:vilket pogram har du gjort bilden me??
De heter så på snowboard iallafall och de e så in i helvetes mkt svårare på skidor!Horse-E sa:Vad fan är en barrel roll? xD
Hyllengren är bummarN^hyllengren sa:Hahaha! Vilken underbar tråd!
Han har inte varit här mer än 2 veckor, who can blaim him? Tänndalen/Funäs, blades/skidor, barrel roll/side flip... Vem vet, det kanske t.o.m. är en lincoln loop!jonathan_chips sa:Haha kanske dags att sluta driva med packet snart, man börjar ju bli uppriktigt orolig över tankeförmågan på denna, uttalat, 18-åriga människa.
nej skidorna är ett par head matrix mojo kort modell, sök på google.rasmusbrannhult sa:Upp med originalbilden utan text oxå för snubben ser tillagd ut. Kolla topparna på skidorna, har han skidorna på fel håll tro?