Min polare satte BARREL ROLL idag i Funäsdalen.

Exero sa:
jag vet inte riktigt hur det är med er men jag tänker inte skriva det fler gånger

HEAD MATRIX MOJO heter dom !
448vqc4v.jpg

Men vissa f12OR som hänger här fattar ju inte att man måste läsa så man inte ställer samma fråga 2 gånger....

Hoppet är ju ganska farligt, va en kille vid 2 tiden som slog sig rejält och blev hämtad av en helikopter, så inge dåligt hopp ni som tror de.

Hehe, det blir ju bara roligare ju fler gånger du berättare det!

Mad Trix Mojo finns inte i ngn 140-längd. Inte ens vanliga Mad Trix finns i så kort längd.

Din vän av tvivelaåktig ålder åker på ett par Mad Trix Jojo, dvs. juniormodellen. Den finns i en 145-längd.
failure.jpg

Senast ändrad:
Av: Exero | Idag 21:33 Citera

Hoppet är ju ganska farligt, va en kille vid 2 tiden som slog sig rejält och blev hämtad av en helikopter, så inge dåligt hopp ni som tror de.

Haha fett kass kille!! XD

Sen bor vi ju vid isaberg och har fixat lite själva med dem, har gått av en gång så har blivit tvungen att böja framänden. Funkar dock fint, bäst bakåt :))

J-Niemi sa:

Mjo inge skill i han ne. han försökte ju med dubbel frontflipp, men landade när han var i början av andra rotationen.

Av: StraightAir | Idag 21:40 Citera

man borde kunna spara trådfavoriter. bara jag som tycker de!?

tycker jag med helt värdelös tråd!

Imon blir det ett till försök, då tar vi från andra sidan så ni ser kicken lite bättre:) kommer bli AWSOME!

Av: Exero | Idag 21:40 Citera

J-Niemi skrev:

Mjo inge skill i han ne. han försökte ju med dubbel frontflipp, men landade när han var i början av andra rotationen.

men det hade varit lite mindre värdelöst om du kanske hade lagt ut en tråd om hans krasch då?

Tänkte inte på att ta fram kameran det första vi gjorde när hans ben pipa stciker ut?

Exero sa:
Imon blir det ett till försök, då tar vi från andra sidan så ni ser kicken lite bättre:) kommer bli AWSOME!
shiiit va naaajs, håll hos uppdaterade!:D
tycker förövrigt att du borde skapa en blog som enbart handlar om din kompis "barrel roll"

Exero sa:
StraightAir sa:
Exero sa:
Försök inte, vi ska ha från 2 viklar, baskifrån och så man ser landningen,
Baskifrån? vi tar nog bakifrån och inte från baskern
baskifrån är väl inte ens ett ord? om jag skulle säga baskifrån så skulle nog ingen tro att jag menade från baskern? :S

Senast ändrad:
Kinkan sa:
Exero sa:
StraightAir sa:
Försök inte, vi ska ha från 2 viklar, baskifrån och så man ser landningen,
Baskifrån? vi tar nog bakifrån och inte från baskern
baskifrån är väl inte ens ett ord? om jag skulle säga baskifrån så skulle nog ingen tro att jag menade från baskern? :S
haha ojk de vart lite norrländska . ursäkta.

Mog1 hum0r ex3ro.

Vad heter din 17åriga kompis som stompa barrel roll på fr då =)?

Exero sa:
caller1 sa:
det ser ut som att han har monterat ett par pistskidor åt fel håll
LÄS TRÅDEN HIMLA TJOCKHUVUD!!!!!
ja asså seriöst det här funkar ju inte om inte alla läser varenda inlägg i tråden nu får du ju typ ta och bete dig. gaah asså guud vad less jag blir på folk som INTE KAN LÄSA TRÅDEN!!! DE ÄR JU SÅ HIMLA TJOCKHUVADE!! sriöst asså jag är inte ironisk svär på gud

Prova lägga upp bilden på TGR, där får du nog ännu bättre respons!

Tillbaka
Topp