Min polare satte BARREL ROLL idag i Funäsdalen.

StraightAir sa:
PetterLundgren sa:
haha sjulkt rolig tråd. jag utgår ju dock från att exero är riktigt oseriöst och har förstått hur lätt man kan reta upp människor här på freeride. om min intiution inte stämmer så är det här den roligaste tråden jag nånsin läst. hur som, credd till exero antingen för att han lyckas reta upp alla roliga människor eller för att han är en sjuk människa
bra inlägg :) men det är en tjej som ahr gjort tråden
jo det är det ju. jag heter bengt men annars så, och det e så himla coolt.

rasmusbrannhult sa:
Här kommer en förstoring av bilden där inklippningen framträder ännu tydligare.
Och om nu motljus skulle göra kompisen mer inklippt, så vf är inte "baksidan" på kickern ljusare då han borde ha ljuset i ryggen? (men sure, motljus kan vara klurigt)

[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/a35a7067a9ec4952adcdee478bbba3de.jpg[/url]
Sry för stor bild :)

Peace out rollarN :)

Edit: Tanka även bilden och testa rotera den 180grader, kanske va så den såg ut innan den blev inklippt? Isf gjorde den landningen nog ont ;)
nu snackar du i nattmössan, lille vän.

motivationalbarrel.jpg

motivationalblades.jpg

emildysholm sa:
satte dubbelcork idag !!!!! ska jag göra en tråd om det eller blir folk sur på mej då ???
om du gjorde det med bakväntmonterade blades eller med två glasskartonger på fötterna så kan du göra det, annars tyvärr.

Exero sa:
e du dum i huvudet Carled? han har korta twins.
inga stavar heller... :P du måste känna dig ganska ägd när du läser alla inläggen som gjorts här

här kommer förresten Exedor (namnet rätt? :S) till hur man gör en Barrel Roll!
1. leta upp en bild där du kör straight air på datorn
2. leta upp en bild på ett hopp i google, gärna med andra ljussättningar än bliden på dig själv
3. öppna photoshop alternativt paint
4. klipp in bilden på dig själv ovanför hoppet, uppochner såklart.
5. Skapa en ny tråd på freeride där du beskriver din oerhört coola barrel roll som tro det eller ej - har fått hela 6 sidor med kommentarer!

Senast ändrad:
hahahhahaa hyllengren strikes again!
den med photoshop och felmonterade snowblades är hur underbara som helst!

synd at tman inte har fantasi så de räcker åt en egen..

Senast ändrad:
jag tror du har vänt åkaren. det heter inte barrel roll på skidor utan lincoln.. lincoln är lättare än backflip

hyllengren sa:
bajskorvenflerkzfejja sa:
hyllengren sa:
HAHAH hyllengren sitter i sin sketna lima stugbystuga men ändå lyckas han vara mest produktiv och lysa upp landet med sin humor:D
http://i135.photobucket.com/albums/q134/hyllengren/motivationallima.jpg
Hahaha:D sjukt roligt! Och sjukt rolig tråd!

Exeron-duden verkar vara en jävla lirare...

Jävla troll Exeron, Hur fan kan det ens vara ett par Mojo när pjäxan tar upp hälften av skidan..

Kanske tiden är mogen för att lösa upp den här tråden en gång för alla <:
1.Inte jag på bilden WTF!? kör sj K2 Public Enemy för den jäveln som tyckte de va kul att skojja om på sida 1 eller va de nu var<:
2.Bilden är SÅKLART PS:ad och gjordes som ett skämt!?
3.Skidan är en Head mojo(stavning?) som blev fuckad i redigeringen <:!
4.För alla er som gick på de, va fan tänkte ni på?
5.Kul att så många var intresserade ni har skänkt oss (Jokke pef alltså killen på bilden, David åström killen som svarat på era inlägg, Abbe pojken som asgarvat och slutligen mig själv då) en riktig skratt fest!

tack alla ni 3800 pers som kollat:D!!

Exero sa:
1.Inte jag på bilden WTF!? kör sj K2 Public Enemy för den jäveln som tyckte de va kul att skojja om på sida 1 eller va de nu var<:
5.Kul att så många var intresserade ni har skänkt oss (Jokke pef alltså killen på bilden, David åström killen som svarat på era inlägg, Abbe pojken som asgarvat och slutligen mig själv då) en riktig skratt fest!

nu försöker du bara skylla bort hela hypen som att de vore ett skämt.. de är nog ingen som kommer tro på detta.. vi alla har ju skrattat åt er hela tiden, inte tvärt om ;)

jeppenator sa:
Exero sa:

nu försöker du bara skylla bort hela hypen som att de vore ett skämt.. de är nog ingen som kommer tro på detta.. vi alla har ju skrattat åt er hela tiden, inte tvärt om ;)
haha word

Tillbaka
Topp