Min Skidfilm

Min Skidfilm
du har väl annat i ryggen ?
för om du helt plötsligt fick för dig att köra lite skidor för 2år sen ska du nästan vara med i Outsiders ;)

Min Skidfilm
Adam har åkt 2 säsonger i Järvsö, han kom 3a i Jib Academy i slutet av förra säsongen, fick spons av Salomon och Smith. Ni som inte tror på de där kan slänga er i väggen.

Jag kan intyga att jag aldrig någonsin sett någon utvecklast så snabbt som Adam gjorde förra säsongen. Och jag kan med stor sannolighet säga att Adam kommer vara lika bra som Henrik är idag, nästa säsong, om inte vara bättre.

Fortsätt så här Adam och du är snart känd kan jag lova!

I vinter Adam, då jävlar ska ja ta kort på dig :)

P.S
Inom några dagar kommer mina 4 nya bilder på Adam bli accepterade från våran träning i sommras. Jag lovar att dom är riktigt _feta_!

/R

Senast ändrad:
Min Skidfilm
RonnyWallberg sa:
Adam har åkt 2 säsonger i Järvsö, han kom 3a i Jib Academy i slutet av förra säsongen, fick spons av Salomon och Smith. Ni som inte tror på de där kan slänga er i väggen.

Jag kan intyga att jag aldrig någonsin sett någon utvecklast så snabbt som Adam gjorde förra säsongen. Och jag kan med stor sannolighet säga att Adam kommer vara lika bra som Henrik är idag, nästa säsong, om inte vara bättre.

Fortsätt så här Adam och du är snart känd kan jag lova!

I vinter Adam, då jävlar ska ja ta kort på dig :)

P.S
Inom några dagar kommer mina 4 nya bilder på Adam bli accepterade från våran träning i sommras. Jag lovar att dom är riktigt _feta_!

/R
när du skriver så så kan de bli så att pressen på han blir för hård.. du kan ju faktiskt inte vara säker på de där.. plus att henke förmodligen utvecklades ännu snabbare, eftersom de inte skiljer nå mkt i åktid o ålder

Min Skidfilm
hörrö hockyjanne och limp. herregud jag lägger ju ribban själv.. och Ronny sätter ju inte press på mig... Hoppas avundsjukan lättnar :P

Min Skidfilm
hockeyjanne sa:
heh, fettful stil.Dina skidor är lika långa som snowblades(asfult). ofta cork 900 efter 2år.
Han får väl ta sin egen stil? Som alla andra håller på och tjatar om att Henke får ha sin stil. Well, han köpte inga nya skidor eftersom han troligen skulle växa mycket mer till nästa säsong, så är man smart så kör man på dom gamla även fast dom är lite kort men vad spelar de för roll? Man tjänar ju på det.

Sen säger du "ofta 900 efter 2 år". Vad vet du om de? Känner du ens Adam? Nej, då vet du inte att han kanske har den potensialen att klara sånt. Han har åkt skidor i 2 år, och han åkte snowboard innan fast de var på skidor han utvecklades. Och du tror allvarligt att han ljuger? Du får faktiskt tro vad du vill, om du säger så där kan ja tilllägga att han nästan gjort en D-spin 1260 i Ramundberger fast med vurpa i landningen. På en tävling kom han 2:a med D-spin 1080 mute. Du såg väl hur snabbt han snurrade på mattan? De är ju mycket mer air i luften.

Limp
Ja tror faktiskt Adam sätter ribban själv. Vi åker för att ha kul och vi pushar varandra hela tiden. Vi är ett gäng som håller ihop och de gäller att uppmuntra varandra, men ja pressar inte han, de där är vad jag tror, och ja tror faktiskt att han kommer bli lika bra som Henke.

Vi får väl se hur de går..

Senast ändrad:
Min Skidfilm
killen vågar ju, och man kan inte ta ifrån han hans talang,
GO ADAM, ITS YOUR BIRTHDAY
YOU GOT TO SPIN LIKE, ITS YOUR BIRTHDAY :D

chill som fan , haru några tips då eller? ;D

Senast ändrad:
Min Skidfilm
EricWibaeus sa:
Bra teknik. men d mesta andra sög. du har potensial att gå bra! Fixa en egen stil bara så kommer nog framgångarna lille man!
ta och stoppa upp din kamera nån stans där inte solen lyser och gör bettre själv...

Senast ändrad:
Min Skidfilm
RonnyWallberg sa:
Adam har åkt 2 säsonger
Och jag kan med stor sannolighet säga att Adam kommer vara lika bra som Henrik är idag, nästa säsong, om inte vara bättre.

/R
-själv tycker ja det är bättre om man har åkt skidor lite länge,, ser ut som man kan stå stadigare på skidorna då.!

-hur vet du exakt vad jag gör i nuläget? vad ja gjorde efter 2år's hoppande.?
-hur vet du att ja inte kommer utvecklas?

Bra jobbat ADam!-creds

Min Skidfilm
hHarlaut sa:
RonnyWallberg sa:
Adam har åkt 2 säsonger
Och jag kan med stor sannolighet säga att Adam kommer vara lika bra som Henrik är idag, nästa säsong, om inte vara bättre.

/R
-själv tycker ja det är bättre om man har åkt skidor lite länge,, ser ut som man kan stå stadigare på skidorna då.!

-hur vet du exakt vad jag gör i nuläget? vad ja gjorde efter 2år's hoppande.?
-hur vet du att ja inte kommer utvecklas?

Bra jobbat ADam!-creds
De vet jag inte. De är bara vad jag tror. Man kan ju alltid hoppas att de ska gå lika bra för Adam. Men eftersom du har åkt skidor så mycket längre än han har du ju ett stort försprång. Sen sa jag lika bra som du är idag, och de är snart Adam. De där att bli bättre är ju anledning att hålla på. Han kommer ju utvecklas han med. Jag menar ju inte på någon sätt att du är dålig utan jag använde dig bara för att jämföra Adam med någon i samma ålder, även fast du är 1 år äldre. Att vara lika bra som Henke, är ju något de flesta drömmer om. Så därför skrev jag dig. Hoppas du inte tog illa upp.

De är vad jag tror och jag tror också ni kommer möta varandra i tävlingar framöver.

/R

Min Skidfilm
aha,, men då är det lungt om du menade så!^^
"Att vara lika bra som Henke, är ju något de flesta drömmer om."
-njaaa,, alla klagar ju bara på mig här på freeride...

"De är vad jag tror och jag tror också ni kommer möta varandra i tävlingar framöver."
-fuck''ya',, 4'life

Min Skidfilm
RonnyWallberg sa:
hockeyjanne sa:
Limp
Ja tror faktiskt Adam sätter ribban själv. Vi åker för att ha kul och vi pushar varandra hela tiden. Vi är ett gäng som håller ihop och de gäller att uppmuntra varandra, men ja pressar inte han, de där är vad jag tror, och ja tror faktiskt att han kommer bli lika bra som Henke.

Vi får väl se hur de går..
jag säger inget illa ronny.. jag känner många killar som varit i den åldern o bättre på att åka o utvecklats i samma takt men känt för mkt press på sig att folk tror att dom ska bli proffs o inte riktigt klarat av de o lessnat eller blivit för diviga..jag vet inte om de e så i detta fall o hoppas självklart att de inte är så, men adams kommentarer om avundsjuka o att jag blev "ägd" låter faktiskt lite diviga, han e helt klart bra på åka men behåll fötterna på jorden o ronny: snacka inte för mkt åt adam, de e bättre att visa själv om man e bättre än Harlaut än att ens kompis säger att man ska bli de inom ett år.. sen åker faktiskt dom flesta i gäng o pushar o uppmuntrar varann?!

Hur blev jag ägd Adam?

kom ihåg att jag bara försöker hjälpa er o inte menar nåt illa..

Peace?

Min Skidfilm
va fan snackar alla om! så klart man kan göra en 900 hundra andra året man åker, kan ju göra det de första.. bara å öva ju.. hahaha.. sen om snack att han kommer ta henke de tror jag värlkigen inte, för inte för va elak så har adam ingen still å sen grabbar nothing. 900 va väll hype för kanske 3 år sen..

Min Skidfilm
Jwalerius sa:
sen om snack att han kommer ta henke de tror jag värlkigen inte, för inte för va elak så har adam ingen still å sen grabbar nothing. 900 va väll hype för kanske 3 år sen..
Du kanske glömde dspin 1080 och cork 1080, switch 900? De är verkligen inte många som kan de andra året man åker. Sen om man inte grabar är väl en annan sak, de kommer ju längre man åker.

Och Limp, No offence, men jag får skriva hur mycket jag vill. Ja bryr mig inte om vad folk tycker om mina kommetarer..

Peace

Senast ändrad:
Min Skidfilm
RonnyWallberg sa:
Jwalerius sa:
sen om snack att han kommer ta henke de tror jag värlkigen inte, för inte för va elak så har adam ingen still å sen grabbar nothing. 900 va väll hype för kanske 3 år sen..
Du kanske glömde dspin 1080 och cork 1080, switch 900? De är verkligen inte många som kan de andra året man åker. Sen om man inte grabar är väl en annan sak, de kommer ju längre man åker.

Och Limp, No offence, men jag får skriva hur mycket jag vill. Ja bryr mig inte om vad folk tycker om mina kommetarer..

Peace
tror du någon bryr sig hur länge man har åkt på en tävling eller? nä

Min Skidfilm
Jwalerius sa:
RonnyWallberg sa:
Jwalerius sa:

Peace
tror du någon bryr sig hur länge man har åkt på en tävling eller? nä
0wned^

Min Skidfilm
Måste säga att de börjar bli lite för gnällit.. alla får väl ha sina åsikter utan att andra sak säga att dom inte stämmer osv..

Keep on going^

Min Skidfilm
faaan fet stil fetaste skillsen nånsin efter nån som åkt i bara 2 sessonger:) creds till adam(Y) :D du kommer nog bli stor om du satsar fullt ut:)

Tillbaka
Topp