R rasmusericson Aktiv medlem 2006-11-22 Min studsmattefilm :) #1 Jag å min kompis har gjort en film i sommras för att träna lite filmning inför vintern skriv gjärna va ni tycker
Jag å min kompis har gjort en film i sommras för att träna lite filmning inför vintern skriv gjärna va ni tycker
A ASberg Guest 2006-11-22 Min studsmattefilm :) #4 satsa på lite corks och rodeos så blir allt Über sörrö
jeppenator Aktiv medlem 2006-11-22 Min studsmattefilm :) #5 fan va duktig du har blivit rasmus.. satsa på mera cork å FETA grabar så kommer du bli ännu grymmare nästa sommar
fan va duktig du har blivit rasmus.. satsa på mera cork å FETA grabar så kommer du bli ännu grymmare nästa sommar
R rasmusericson Aktiv medlem 2006-11-22 Min studsmattefilm :) #8 okej men jag är inte så bra på cork å rodeo å sånt ,,,, tack allihopa
ollewestlund Medlem 2006-11-22 Min studsmattefilm :) #9 den var facktiskt helt okej!, bara lite sent med studsmattefilm nu :P
K Kol4n Medlem 2007-02-18 Min studsmattefilm :) #12 Nice, gillar utvecklingen på ett år va de va? från pik till 17 bakåt volter i rad:D
H Hjalles Guest 2007-02-18 Min studsmattefilm :) #13 satan mitt rekord är typ 6 backflip i rad, sen faller jag ihop och spyr i en hög.
D Deleted member 39569 Guest 2007-02-18 Min studsmattefilm :) #14 nice hoppat, tycker dock det var lite för mycket effekter i filmen
J JoInt-1992 Guest 2007-02-18 Min studsmattefilm :) #15 Fan va grym film snyggt med dom alla backflippen:D
D Deleted member 65291 Guest 2007-02-18 Min studsmattefilm :) #16 snälla dra inte upp studsmattefilmer mitt i vintern !!
R rasmusericson Aktiv medlem 2007-02-18 Min studsmattefilm :) #17 filmen var upplagd sen i sommmras så du kan ju bara ehh nånting ;P
HSandstrom Ny medlem 2007-03-26 Min studsmattefilm :) #24 Lite mycket onödigt fading till vitt i slutet på varje klipp. (Han ju inte se om du landade tricken) Men mycket sköna trick! =) Keep on!
Lite mycket onödigt fading till vitt i slutet på varje klipp. (Han ju inte se om du landade tricken) Men mycket sköna trick! =) Keep on!
FilleJ Aktiv medlem 2007-04-14 Min studsmattefilm :) #26 man skulle vilja se en dubbel backflip i slutet!:D då skulle den blivigt perffa!:D
R rasmusericson Aktiv medlem 2007-04-14 Min studsmattefilm :) #27 vilken av filmerna snackar du om? de är nån kille som la in sin studsmatte film i moitt forum ! fy för han !
vilken av filmerna snackar du om? de är nån kille som la in sin studsmatte film i moitt forum ! fy för han !
R rasmusericson Aktiv medlem 2007-04-14 Min studsmattefilm :) #29 den översta är inte min, på dom två direkt länkarna, min är victor ericson proditions, min bror som hjälpt mig att gö den :P
den översta är inte min, på dom två direkt länkarna, min är victor ericson proditions, min bror som hjälpt mig att gö den :P