ja men den är cpliten. har för övrigt rippat i den rampen och den är mycket för liten tycker jag.victorsallander sa:finns bra ritnig på miniramp på tacky.se annars
på tacky var alla kommentarer åxå att den suger mestekdahl sa:ja men den är cpliten. har för övrigt rippat i den rampen och den är mycket för liten tycker jag.victorsallander sa:finns bra ritnig på miniramp på tacky.se annars
om man kanske ställer 6 pallar på längden då? asså om vi säger att ett streck är en pall och snestreck är qp så kanske man kan göra så här:?ekdahl sa:sj-pallar funkar bra, tänk bara på att dom står stadigt. jag hade iofs gärna haft en lite större ramp. mycket roligare.
2 pallar lång är inte speciellt mycket om du tänker dig att åka i den.Jally sa:nej, inte om man ställer tre på bredd, så har man två på längden
mjo iofs, botten ska väl va typ 3meter?ekdahl sa:2 pallar lång är inte speciellt mycket om du tänker dig att åka i den.Jally sa:nej, inte om man ställer tre på bredd, så har man två på längden
hur mycket gick ditt bygge ungefär på?Adde91 sa:Jag byggde en miniramp i höstas (kolla fotoalbum) med typ likadana ritningar som finns på tacky. Den blev ju inte jättestor, men helt klart värt det med tanke på att det inte blev så jättedyrt.
tackar, där är den ritningen jag snackade om.henning2 sa:http://www.tacky.se/skateboard/artikler/display_article.asp?artikkelID=15246
Rampen gick på 7000 riksdaler...daaniel_j sa:hur mycket gick ditt bygge ungefär på?Adde91 sa:Jag byggde en miniramp i höstas (kolla fotoalbum) med typ likadana ritningar som finns på tacky. Den blev ju inte jättestor, men helt klart värt det med tanke på att det inte blev så jättedyrt.