Sitter i precis samma tankar.. vill egentligen inte ha en park-skida, åker mest i backarna och så mycket offpist det går, men det är ju ganska tilltalande att den är så lätt. Någon som vet nån bra annan skida som är av lättare slag? Man vill ju helst kunna bära runt lite på skidorna också
