S
scottpark
Guest
mitt alldeles egna vattenhopp
http://i8.tinypic.com/24lswms.jpg här är den där jag tappar skidan. den andra är på rampen bara
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
lär ju funka med någon annan slags matta. tror inte att det finns en enda sorts matta som man kan glida på direkt.scottpark sa:ja det tog sin tid att bygga. runt fyra veckor , 9 - 18 varje dag. så sommaren har gått åt.
och 10000 kronor räcker inte det är det mattan kostade
okej sorry...tog kanske i lite väl mycketDavidH sa:men chilla lite.... tyckte bara att det inte var så jätte tufft med coca cola grejjen men du behöver ju inte attakera mig hahaGiro sa:men vad e det med dig a?DavidH sa:oj va "coolt" d blev...
Sluta var så nedlåtande....om han tycker det e sköj så låt han tycka det då utan att trycka ner honom.
Keep up the good work boy
aja jag får väl ta tillbaka d da om nån blir lack
jävligt fett att du har ett eget vatten hopp och creds för att du orkade bygga ett!
ditt upprepande av vokaler gör att jag skakar i benen och blir paraniod. hur fan vet han hur jag åååååååker???Jwalerius sa:Bo87 det skulle se 1000 gånger värre om du skulle hoppat där suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkaaaaaaa
då har du nog inte sett bo87 hoppaBo87 sa:ditt upprepande av vokaler gör att jag skakar i benen och blir paraniod. hur fan vet han hur jag åååååååker???Jwalerius sa:Bo87 det skulle se 1000 gånger värre om du skulle hoppat där suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkaaaaaaa
good comeback
det är sånt där grovmaskigt plastnät som man aanvänder till växter som dom typ ska slingra sig på :P har letat som fan men inte hittat nån bild eller nåt för vet inte vad det heter .. och bara ett tillägg det stavas SÅPA inte sopascottpark sa:på rättviks ramp ligger det något nät av något slag non som vet något om det
Pappa betalar?scottpark sa:på en turf entre matta
ja de koster en del ca 25.000
joo. inte så moget men men bra att be om ursäkt:DAxl89 sa:sorry grabbar det kanske va lite konstruktivt... eller hur va du eller va va va`?
Han har ju redan gjort det om..om du tittar på första sidan så kan du nog se att det finns länkar därKaILe sa:joo. inte så moget men men bra att be om ursäkt:DAxl89 sa:sorry grabbar det kanske va lite konstruktivt... eller hur va du eller va va va`?
Scottpark du får lägga upp nå klipp och bilder snart, sugen på att se när du åker i det