Mitt Guldpjäxan bidrag

Mitt Guldpjäxan bidrag
Jämfört med förra säsongen så verkar ni ha mer filmmaterial nu och det märks. Riktigt skön känsla genom hela filmen. Tycker låten passar bra till filmen med den här mystiska känslan, skulle bli hackigt att ha två låtar med så 1 räcker gott.

Finns egentligen ingenting att ändra på, isåfall skulle det vara att man kunde ha pimpat till "Chronologically" texten lite i t.ex. After Effects så att det sticker ut lite mer. Gillar också TFJ loggan på slutet, riktigt bra.

Senast ändrad:
Mitt Guldpjäxan bidrag
Det är bra, som vanligt men det finns några saker jag saknar.

Det kändes lite som en introdel på nåt sätt, som i början av Realtime. Det är skönt med lågt tempo, men man väntade på att det skulle kicka igång. Den utspridda texten kändes lite random också. Lite mycket handrails kanske, även om mycket var sjukt! Sen saknar jag lite BCklipp och solsken, men vädret är ju inget man kan rå över. :)

Mot Freerides betygskala vore det en klar 5:a men jag hade ändå förväntat mig lite mer.

Mitt Guldpjäxan bidrag
Riktigt bra Tim, skönt att den gick vidare till topp 10!
Men det blir mer BC nästa år! bara så alla vet

Mitt Guldpjäxan bidrag
Så sjukt kul att vara med i det här projektet! Känns kul att ha gått vidare också, and you believe me people, there's more to come...

Ge kritik också, ger oss så mycket mer om vi får veta vad ni tycker

Mitt Guldpjäxan bidrag
Den har kommit upp på vimeos HD Ski kanal nu också! En liten ära när man ser vilka som är med på den listan.

Tillbaka
Topp