mitt montering

mitt montering
ja! strikt förbjudet att köra utan. Har man dom lite längre bak så blir luftfärden helt annars och vindarna ändras.
så om det är flera som har det så kan faktiskt jorden snurra av sin axel och åka in mot solen.

mitt montering
lägg ner de här snacket om att man måste "ha" någonting.
DU kör precis de du gillar, det du tycker känns bäst helt enkelt. Sen vad dom andra säger ska du inte bry dig om.
Själv tycker jag mittmonterad är skönast, men de betyder inte att du tycker det...

mitt montering
det viktigaste är att du har en tall-tee som är en decimeter längre än jackan (som måste vara xxl), dina goggles ska sitta så långt ner på ansiktet att du kan tugga på ramen och du ska ha stavar som är så korta att dom inte går att staka med.
Uppfyller du dessa krav kan du jibba, annars går det inte...

mitt montering
PH98 sa:
men går det att bora nya håler även om det redan är bak monterade
Du behöver apsolut inte ha mitt monterat. Kan i många fall vara bra o ha mitt - 1-3 cm för bättre stabilitet. Men det där är en helt inviduell sak. Lydsna inte på alla drya jävla här på forumet som drygar sig!

Ja det går hur bra som hällst o montera om bindningarna, lämna in dom till en ducktig skid verkstad så pluggars dom gamla hålen och dom borrar nya åt dig! kostar typ 150:-

Ha en grym forsättning

mitt montering
Perra88 sa:
PH98 sa:
Du behöver apsolut inte ha mitt monterat. Kan i många fall vara bra o ha mitt - 1-3 cm för bättre stabilitet. Men det där är en helt inviduell sak. Lydsna inte på alla drya jävla här på forumet som drygar sig!

Ja det går hur bra som hällst o montera om bindningarna, lämna in dom till en ducktig skid verkstad så pluggars dom gamla hålen och dom borrar nya åt dig! kostar typ 150:-

Ha en grym forsättning
Perra, var du full när du skrev detta inlägg eller missade du alla svenskalektioner i skolan?
Eller var det så enkelt som att du gjorde narr av hur tidigare skribenter stavar?

Senast ändrad:
mitt montering
Perra88 sa:
PH98 sa:

Ha en grym forsättning
Nej för all del, "lydsna inte på alla drya jävla här på forumet. Lyssna på en 22 årig dyslektiker istället.

mitt montering
baztin sa:
det viktigaste är att du har en tall-tee som är en decimeter längre än jackan (som måste vara xxl), dina goggles ska sitta så långt ner på ansiktet att du kan tugga på ramen och du ska ha stavar som är så korta att dom inte går att staka med.
Uppfyller du dessa krav kan du jibba, annars går det inte...
hahaha. :)

Tillbaka
Topp