Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haaha!SiouX sa:ja! strikt förbjudet att köra utan. Har man dom lite längre bak så blir luftfärden helt annars och vindarna ändras.
så om det är flera som har det så kan faktiskt jorden snurra av sin axel och åka in mot solen.
Förstår inte. Måste alla ha ditt monterade skidor?PH98 sa:måste man ha mitt monterade skidor för att jibba eller? kom med va ni tycker
tack för alla svar
Nej, men mitt monterade.magnusericsson sa:Förstår inte. Måste alla ha ditt monterade skidor?PH98 sa:måste man ha mitt monterade skidor för att jibba eller? kom med va ni tycker
tack för alla svar
Nej, men mittmonterade.maertin sa:Nej, men mitt monterade.magnusericsson sa:Förstår inte. Måste alla ha ditt monterade skidor?PH98 sa:måste man ha mitt monterade skidor för att jibba eller? kom med va ni tycker
tack för alla svar
Försök inte vara en besserwisser om du inte fattar vad som har skrivits.Misterister sa:Nej, men mittmonterade.maertin sa:Nej, men mitt monterade.magnusericsson sa:Förstår inte. Måste alla ha ditt monterade skidor?
Du behöver apsolut inte ha mitt monterat. Kan i många fall vara bra o ha mitt - 1-3 cm för bättre stabilitet. Men det där är en helt inviduell sak. Lydsna inte på alla drya jävla här på forumet som drygar sig!PH98 sa:men går det att bora nya håler även om det redan är bak monterade
Perra, var du full när du skrev detta inlägg eller missade du alla svenskalektioner i skolan?Perra88 sa:Du behöver apsolut inte ha mitt monterat. Kan i många fall vara bra o ha mitt - 1-3 cm för bättre stabilitet. Men det där är en helt inviduell sak. Lydsna inte på alla drya jävla här på forumet som drygar sig!PH98 sa:men går det att bora nya håler även om det redan är bak monterade
Ja det går hur bra som hällst o montera om bindningarna, lämna in dom till en ducktig skid verkstad så pluggars dom gamla hålen och dom borrar nya åt dig! kostar typ 150:-
Ha en grym forsättning
www.skrivihop.semagnusericsson sa:Försök inte vara en besserwisser om du inte fattar vad som har skrivits.Misterister sa:Nej, men mittmonterade.maertin sa:Nej, men mitt monterade.
Nej för all del, "lydsna inte på alla drya jävla här på forumet. Lyssna på en 22 årig dyslektiker istället.Perra88 sa:Du behöver apsolut inte ha mitt monterat. Kan i många fall vara bra o ha mitt - 1-3 cm för bättre stabilitet. Men det där är en helt inviduell sak. Lydsna inte på alla drya jävla här på forumet som drygar sig!PH98 sa:men går det att bora nya håler även om det redan är bak monterade
Ja det går hur bra som hällst o montera om bindningarna, lämna in dom till en ducktig skid verkstad så pluggars dom gamla hålen och dom borrar nya åt dig! kostar typ 150:-
Ha en grym forsättning
hahaha.baztin sa:det viktigaste är att du har en tall-tee som är en decimeter längre än jackan (som måste vara xxl), dina goggles ska sitta så långt ner på ansiktet att du kan tugga på ramen och du ska ha stavar som är så korta att dom inte går att staka med.
Uppfyller du dessa krav kan du jibba, annars går det inte...