Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Johannes_P sa:mitten av pjäxorna mot mitten av skidorna ?:P
Va?bois sa:Mitt tips: säg deadcenter/utmätta mitten istället, mittmontering kan för vissa innebära 0 strecket på skidorna dvs symmetriska mitten..
det är symetriska på mitten ! och hur fan hat tom wallisch mittmonterat han har ju scott punsher de skilljer 7 cm bak och frammagnusericsson sa:Sjukt onödigt att ha mittmonterat om du inte har skidor som är truetwin...
Wallisch har scott p3 iallafall förra året.. hahahchrille50 sa:det är symetriska på mitten ! och hur fan hat tom wallisch mittmonterat han har ju scott punsher de skilljer 7 cm bak och frammagnusericsson sa:Sjukt onödigt att ha mittmonterat om du inte har skidor som är truetwin...
ok han hade både och iallfal på filmen jag såg han hade typ p3 halva filmen och halva punisher.Chickenbone sa:Wallisch har scott p3 iallafall förra året.. hahahchrille50 sa:det är symetriska på mitten ! och hur fan hat tom wallisch mittmonterat han har ju scott punsher de skilljer 7 cm bak och frammagnusericsson sa:Sjukt onödigt att ha mittmonterat om du inte har skidor som är truetwin...
Skulle du kunna länka filmen? (om den finns på youtube eller liknande?)chrille50 sa:ok han hade både och iallfal på filmen jag såg han hade typ p3 halva filmen och halva punisher.Chickenbone sa:Wallisch har scott p3 iallafall förra året.. hahahchrille50 sa:det är symetriska på mitten ! och hur fan hat tom wallisch mittmonterat han har ju scott punsher de skilljer 7 cm bak och fram
P3 är inte heller symetriska det skiljer 9 mm på dem
okChickenbone sa:Skulle du kunna länka filmen? (om den finns på youtube eller liknande?)chrille50 sa:ok han hade både och iallfal på filmen jag såg han hade typ p3 halva filmen och halva punisher.Chickenbone sa:Wallisch har scott p3 iallafall förra året.. hahah
P3 är inte heller symetriska det skiljer 9 mm på dem![]()
Skulle du kunna länka filmen? (om den finns på youtube eller liknande?)chrille50 sa:ok han hade både och iallfal på filmen jag såg han hade typ p3 halva filmen och halva punisher.Chickenbone sa:Wallisch har scott p3 iallafall förra året.. hahahchrille50 sa:det är symetriska på mitten ! och hur fan hat tom wallisch mittmonterat han har ju scott punsher de skilljer 7 cm bak och fram
P3 är inte heller symetriska det skiljer 9 mm på dem
Där kör han bara på p3 i den andra filmen kör han med båda de ser jagchrille50 sa:kolla så ser du
ok men tycker du jag borde byta skidor till symetriska?Chickenbone sa:Där kör han bara på p3 i den andra filmen kör han med båda de ser jagchrille50 sa:kolla så ser du![]()
De har jag ingen aning om faktiskt.. finns många kunniga här på fr någon lär nog kunna ge dig ett svar på detchrille50 sa:ok men tycker du jag borde byta skidor till symetriska?Chickenbone sa:Där kör han bara på p3 i den andra filmen kör han med båda de ser jagchrille50 sa:kolla så ser du![]()
borde jag byta skidor?magnusericsson sa:Sjukt onödigt att ha mittmonterat om du inte har skidor som är truetwin...
Om du vill ha det absolut optimala för mittmonterat så ska du ha ett par skidor som är truetwin. Det är allt jag har sagt. Du kan ju fortfarande ha typ mittmonterat med bara någon centimeters setback. Vad är det för skidor du har förresten?chrille50 sa:borde jag byta skidor?magnusericsson sa:Sjukt onödigt att ha mittmonterat om du inte har skidor som är truetwin...
Jag var inte alls insatt i hur många olika typer av mittmonteringar det finns. Jag blev mer less än sur. Däremot så kan jag tycka att han som tog emot min beställning kunde ha varit mer insatt och frågat vilken typ av mittmontering det skulle vara. Förstår inte riktigt vad "inte alla hemma" har med saken att göra. Hade man gått till en bilhandlare och frågat efter en Volvo så hade dom nog frågat efter modell innan dom säljer iväg en.Carled sa:Den som beställde mittmonteringen verkar ju inte direkt vara skarpaste stålkanten i skidboden, så jag tycker inte du borde bli så jättesur.
jag har ett par scott rebels som är 162 114/80/109magnusericsson sa:Om du vill ha det absolut optimala för mittmonterat så ska du ha ett par skidor som är truetwin. Det är allt jag har sagt. Du kan ju fortfarande ha typ mittmonterat med bara någon centimeters setback. Vad är det för skidor du har förresten?chrille50 sa:borde jag byta skidor?magnusericsson sa:Sjukt onödigt att ha mittmonterat om du inte har skidor som är truetwin...
men varaför måste man ha några cm setback de är symetriska på mitten i typ 50 cm eller mermagnusericsson sa:Om du vill ha det absolut optimala för mittmonterat så ska du ha ett par skidor som är truetwin. Det är allt jag har sagt. Du kan ju fortfarande ha typ mittmonterat med bara någon centimeters setback. Vad är det för skidor du har förresten?chrille50 sa:borde jag byta skidor?magnusericsson sa:Sjukt onödigt att ha mittmonterat om du inte har skidor som är truetwin...
De skall vara symetriska hela längden annars kan det kvitta! Nu orkar jag inte hjälpa till mer då du inte förstår!chrille50 sa:men varaför måste man ha några cm setback de är symetriska på mitten i typ 50 cm eller mermagnusericsson sa:Om du vill ha det absolut optimala för mittmonterat så ska du ha ett par skidor som är truetwin. Det är allt jag har sagt. Du kan ju fortfarande ha typ mittmonterat med bara någon centimeters setback. Vad är det för skidor du har förresten?chrille50 sa:borde jag byta skidor?
jo jag fattar men ska köpa ny om det är att de inte går att mitt montera :Dmagnusericsson sa:De skall vara symetriska hela längden annars kan det kvitta! Nu orkar jag inte hjälpa till mer då du inte förstår!chrille50 sa:men varaför måste man ha några cm setback de är symetriska på mitten i typ 50 cm eller mermagnusericsson sa:Om du vill ha det absolut optimala för mittmonterat så ska du ha ett par skidor som är truetwin. Det är allt jag har sagt. Du kan ju fortfarande ha typ mittmonterat med bara någon centimeters setback. Vad är det för skidor du har förresten?
jag har ju sagt att jag fattar så tack för hjälpenmagnusericsson sa:Okej, sista gången gillt och ser om du fattar nu. Du kan mittmontera vilken jävla skida som helst men alla är inte skapta för att vara det.........................