Mode I Sverige

Remfors

Ny medlem
Mode I Sverige
Är det bara jag som märkt att alla springer runt i camo jackor, just nu?
liksom de anser det vara den hetaste trenden just nu men hmm okej de var ju inte så att en marijotet av skidåkarna förra året hade camo jackor, så alla de som köper nu har inte så mega koll på mode trenderna. =)

Själv har jag tröttnat enormt på camo modellerna.

vad tycker ni?????

Mode I Sverige
Håller med, camo känns helt fel,

det som är 100% rätt i år är slalomjackor -helst av märket Spyder.
En utmärkt markör av att tillhöra de utvalda och definitivt inte peak, H&M eller annan mainstream,

som av en händelse råkar jag ha en sådan helt ny jacka till salu på FR till salu annonser ;-))

Idag var det -4 grader på morgonen, snart är det vinter!!!!

Over and out

Fredrik

Mode I Sverige
camo var riktigt hett för 34 år sen. sen blev det punkrosa det hetaste... så år nån gång 2007/2008 eller så lär väl de som springer med camojackor nu köpa rosa jackor...

Mode I Sverige
fantastiskt vilka intressanta inlägg det finns här på fr alltså. jag måste bara säga att det spelar väl ingen roll om folk vill ha camojackor på sig eller? om folk tycker det är snyggt i år så spelar det väl ingen roll om det fanns andra som tyckte det var snyggt förra året? men det är tur att du har koll på trenderna, så att jag slipper ha det.

Mode I Sverige
ja camo jacker var inne för typ 2år sen nu ska de vara vit jacka med acid gula/acid gröna täckisar

Mode I Sverige
"erch" missade hela min poäng, då jag syftade på alla trendnissar som påstår att det är en av vinters trender!
DÅ jag tycker de är helt fel ute, då det var förra vinterst stora trend.
Alla skidsnowboard åkare bör kunna intyga detta :D

Ciao

Mode I Sverige
grejen är ju att alla sponsade åkare som vi tittar på alltid är först ute med nästa års grejer, just därför att de är sponsrade av ett märke. Till exempel när peak-åkarna körde med de där vintercamo-brallorna för två år sedan fanns de ju inte ens till försäljning. Det gjorde ju att det blev desto mer hypat när de väl fanns att köpa.

Precis likadant är det nu, vi såg i vintras hur alla 80-talsfärger kommit tillbaka och nu finns de i affärerna och vi vill ha dem. När vi väl sitter där med jackan o brallorna på oss tycker vi att vi är grymt coola eftersom vi är först med det senaste och kan se ner på alla som har förra årets camokläder på sig

Mode I Sverige
eller så menade jag bara att vad spelar det för roll vilken trend som råder om man tycker att ens prylar e schyssta? sen så vet jag inte vad som är feltolkande i det, men det får du bestämma.

Mode I Sverige
Jo klart alla skall ha på sig de kläderna som de tycker är fräna men det jag försöker få fram är, att dessa trend nissar är helt efter, då alla med lite skidsnowboard intresse vet att det var förra årets stora sak inte årets. Så poängen är att de tror sig vara riktigt inne i senatse trenden men vi vet hur det igentligen är :D

Tillbaka
Topp