Mode utanför skidåkningen

Frealsare sa:
Är man någonting överhuvudtaget bär man boots med klack!
Jag utgår från att du då kompleterar dina boots med svintajta mörka jeans, instoppad tajt skjorta och trenchcoat?

Sen lägger du till en halsduk av merinoull alternativt en sjal. Och eventuella skolpapper eller liknande bär du med dig i en så kallad messenger-bag från Dior Homme?

lagom stora kläder.. typ säckiga brallor å oftast hoodie eller hood zip.. nå par sköna skejt skor å hvudbonad som känns rätt för stunden brukar jag köra me på dagarna;)

Så med dessa svar kan man utan tvekan dra slutsattsen att 98% av freerides medlemar kan extraknäcka som segel och köper kläder som fat joe skulle passa i?

Klä er som ni vill, kör er egen stil bara!

alwaysCrash sa:
OscarKellner sa:
såg på stadium winter jam när sammy carlson fick sitt pris så stod jacob wester vid sidan om och hade bytt om till ett par vita cheap monday jeans och typ converse skor tror jag han hade också :P
jagvet han satt precis vid mig hela tävlingen med en assnygg tjej :D han såg för rolig ut med astaajta prallor och asfet jacka(den gröna oakley) , han såg ut som Karl Xll ungefär..
exakt :D han hade fet jacka men tajta byxor :P såg förjävligt ut xD

det är nog ni som har missat poängen, han har dom kläderna och han har en frääsch brud.
då äre ju han som är vinnare och inte ni ;)

RIGHT? ;B

Senast ändrad:
JWester sa:
Anton_Goal sa:
Chrisze sa:
armani,gucci,prada,dior,lv,dgb, typ allt som min pappa har då med.

nejdå, kläder efter väder !
Vad e dgb ?? :P
tycker också acne gör sköna jeans fast har börjat lämna dom lite.
Skulle inte använda cheap monday om jag så fick betalt. Jävla vänsterpack!!
vad är det där för ett påhopp?
pappa betalar eller?
Ja det är klart! vem skulle annars betala?
Man är ju inte direkt sponsrad.........

OscarKellner sa:
alwaysCrash sa:
OscarKellner sa:
såg på stadium winter jam när sammy carlson fick sitt pris så stod jacob wester vid sidan om och hade bytt om till ett par vita cheap monday jeans och typ converse skor tror jag han hade också :P
jagvet han satt precis vid mig hela tävlingen med en assnygg tjej :D han såg för rolig ut med astaajta prallor och asfet jacka(den gröna oakley) , han såg ut som Karl Xll ungefär..
exakt :D han hade fet jacka men tajta byxor :P såg förjävligt ut xD
haha, började asgarva när jag läst det ovanför.. kan riktigt tänka mig den bilden där jacob sitter i cheap monday och en oakleyjacka i xxl

Sofflan sa:
Larvigt, bär dom kläder du känner dig bekväm i
Precis så ska det låta. Till er som klagar på Jacob Westers klädstil så är det väl upp till honom att klä sig hur han vill, det är väl ingen jävla Sovjetstat vi lever i...

Sofflan sa:
Larvigt, bär dom kläder du känner dig bekväm i
Precis så ska det låta. Till er som klagar på Jacob Westers klädstil så är det väl upp till honom att klä sig hur han vill, det är väl ingen jävla Sovjetstat vi lever i...

jävla nördar som är baggy utanför berget.

Detta gäller:

strl xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxl i parken.

strl s eller m utanför.

vad är det för frisyr som gäller då? är detta lika personligt som kläder eller vilken är vanligast? har just nu rätt långt hår funderar på att klippa bort det mesta

Skidor är ju som inlines. Det är så enkelt att alla kan ha en egen stil och fortfarande hålla på med sporten.. Endel kör baggy, endel kör tight, endel kör excentriskt. Det finns ingen speciell stil. Vanligast bland kids är dock baggy medan många äldre klär sig mer stiligt eller rockigt. utomlands är det dock vanligare med baggy bland äldre också. Så har i alla fall jag upplevt det hela!

Ewasx sa:

Detta gäller:

strl s eller m utanför.
w0rd.

vanliga jeans, normalstor tshirt, skön hood och mössa under vintertid :)

Senast ändrad:
Vad är det för fel på kroppsstrumpa ??

Så man slipper bli förväxlad att vara ett segel!!

Vore ju inte kul, om nån lite 14 jiber är ute och flyger i mer än 10 m/s haha skulle dock vara en syn. hahahah

Brukar dra min burberrykepa och en casualjacka uppdragen till max.. Tighta jeans och vita sneakers passar bra till det. Det är min stil. Tycker det är skitcoolt. Man ska va en fighter GSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skönt som fan o springa runt på helgerna och slå ner folk som tror dom är balla. Jag har alltid några kompisar med mig som brukar ha; vita sneakers, tighta jeans, casualjacka och såklart Burriskepan!

Maila mig om ni vill sätta upp en fight, jag lovar; ni kommer få springa!!!!!!!!!!!!

GSE, Gustavsbergs street ELITE.

ekdahl sa:
Ewasx sa:

Detta gäller:

strl s eller m utanför.
w0rd.

vanliga jeans, normalstor tshirt, skön hood och mössa under vintertid :)
N>ä asså jag menar steezig skjorta, halvtajta jeans, backslick och shadade gucci brillor.

Tillbaka
Topp