Mode utanför skidåkningen

Millionaire sa:
Brukar dra min burberrykepa och en casualjacka uppdragen till max.. Tighta jeans och vita sneakers passar bra till det. Det är min stil. Tycker det är skitcoolt. Man ska va en fighter GSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skönt som fan o springa runt på helgerna och slå ner folk som tror dom är balla. Jag har alltid några kompisar med mig som brukar ha; vita sneakers, tighta jeans, casualjacka och såklart Burriskepan!

Maila mig om ni vill sätta upp en fight, jag lovar; ni kommer få springa!!!!!!!!!!!!

GSE, Gustavsbergs street ELITE.
mille, dy e för gullig för sånna här saker, du handlar ju på polarn å pyret faktiskt. polarn.

Ewasx sa:
jävla nördar som är baggy utanför berget.

Detta gäller:

strl xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxl i parken.

strl s eller m utanför.
DET är för nördar. stört ocleant! då är man en sån där "wannabe-baggy-ganster-nästan-clean" fyyyyyyyy.

XL yo

www.manolo.se Jeppenator´s favoritsida!

(Haha Hans, jag visste att du skulle gå in på sidan!)

Senast ändrad:
jag försöker klä mig så likt wester som möjligt... i intejuverna i tv var det ju typ 50 tjejer som sa att dom var där för att han va het:P

jag försöker klä mig så likt wester som möjligt... i intejuverna i tv var det ju typ 50 tjejer som sa att dom var där för att han va het:P

ÄÄ vA fan dra på rej ett par schyysta jeans som siter bra på rej.. variera lite på överkroppen typ hoody .. vanliga snygga tröjor.. åå ibland kan de bli skjorta!
blanda hejvilt baa fett najs ;)
glöm inte skorna.. skorna måste passa te resten av outfiten.. viktig detalj

till de som klagar på mitt val av smala jeans och oakley xxl jacka....jag satt o kollade på finalen, och flickan bredvid mig frös i hennes lilla formel1 jacka, så jag visade lite gentlemannamanér och lät henne låna min lite varmare streetjacka. själv ville jag inte sitta i tshirt, därav skidjackan....
hoppas ni förstår, jag ursäktar å det grövsta.
j

Kostym till vardags.. Shorts eller väldigt slitna jeans med Dark Tranquillity t-shirts. Eller så brukar jag vara poppis i mina rosa stringkalsonger! Speciellt bland lesbiska par som vill pröva på trekant med en man(med Rocco-size!)..

skate-hiphopstil e jävlit hett å skateskor ett måste.. ;)

nån nice keps lr mössa e aldri fel heller..

piiz

Skate ska inte förknippas med hiphop, så sämst.
Orka fråga vad man ska ha på sig, klä dig efter va som passar in på dig.
men vill du se ut som en seriös skidåkare, skippa bratlooken.

JWester sa:
till de som klagar på mitt val av smala jeans och oakley xxl jacka....jag satt o kollade på finalen, och flickan bredvid mig frös i hennes lilla formel1 jacka, så jag visade lite gentlemannamanér och lät henne låna min lite varmare streetjacka. själv ville jag inte sitta i tshirt, därav skidjackan....
j
Håller med wester, klart som fan man inte ska låta tjejen frysa. Bättre att man själv fryser än att tjejen fryser. Vart är ungdomen på väg egentligen?

Senast ändrad:
Jadu, på vardagen eru ju blandat mellan, smala jlinderberg jeans och nudie baggy björn!
nån hoodie då och då, mest vanliga tröjor! we gör snygga och sköna!
en new era e alltid najs!!

JWester sa:
j
Var det värt det? (om du fattar vad jag menar ;)

gah. ni är galna? bara för att baggy är soft i backen behöver man ju fan inte ha exakt samma utanför, låt människor ha sin egen stil.
och till dig som skrev att cheap monday är vänsterpack som är übertajta; dom gör faktiskt baggy-jeans också, till bra pris och sån jävla bra kvalité.

sen kan ju jag som tjej säga att smala jeans är fett sexigt på killar ;)
det ska vara som killarna i mando diao/sugarplum fairy ser ut <:
lite rockigt med inslag av pop med svarta stuprör/otvättade halvbaggy, randig tröja som är halvtajt är läckert, men ziphood är nice det också.

å mina egna vägnar så är det ganska blandat, men ett par softa baggy-levi's sitter aldrig fel. har även ett par cheap monday, typ dem skönaste jeans jag vet. och grrh för passformen.
när det gäller tröjor så är det väl en we/encore eller någon soft <:
älskar även märket kanabeach, helst deras linnen. (franskt surf/snowboardmärke)
endel lite urringade tröjor blir det väl.
t-shirts med bandtryck är läckert, på killar såsom tjejer.
(men det ska ju vara bra band då, såklart ;>)
vill ni veta mer så kan ni kolla bilderna i galleriet <;
kör alltid, alltid, alltid med vans. spelar ingen roll på tillfället om det är begravning, bröllop eller fest. mina slitna vans i alla modeller är jämt där.

annars så finns det här en bild på mig som jag ser ut på vardagar typ;
http://i18.tinypic.com/44qmal5.jpg

sen vill jag bara säga att jacob wester är grymt snygg. cm och converse är aldrig fel till vilken jacka man än har ;)

hoppas nu någon kille fattar vad jag säger och inser att xxxxxxxxxxl inte passar utanför skidbacken, det är det som tjejer tycker är sexigt. nu borde alla killar gå och putsa till stilen lite ^^

Baxxar lite, jag vet att detta har vart upp förr, basketlinne. Men dessa siter (vad jag har förstått skulle ha basketlinnen) har inte det längre.
Så, är det någon som vet några svenska sidor där man kan beställa baskletlinnen?

Åter till tråden, brukar mest glida runt i mjukisbyxor eller större jeans. Hoods/ziphoods, t-shirts, skateskor, mössa/keps,

Senast ändrad:
Jeans/Mjukisbyxor, en hoodie och en huvudbonad, på våren är det en vit Oakley Beanie, och på vintern en Burton mössa, ska skaffa en toppluva tror jag dock.

EmilR sa:
Jeans/Mjukisbyxor, en hoodie och en huvudbonad, på våren är det en vit Oakley Beanie, och på vintern en Burton mössa, ska skaffa en toppluva tror jag dock.
toppluva ftw.
dom från resteröds är fett snygga. (även en sån som jag har)
kasks är också coola.
men hemstickade slår allt.
och dom från skogs-mullet

Cheap Monday jeans, Randiga tröjor/tight skjorta eller piké(gärna randig :) med slips, H&M, Conversekopior från Evisu, tight tight tight och jätte mycket pop ska det vara.. snelugg + eyeliner när det är fest ;) Hänglsen e coolt ibland(ej hängade)
Blandar olika pop/indie stilar rätt mycket..

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp