gah. ni är galna? bara för att baggy är soft i backen behöver man ju fan inte ha exakt samma utanför, låt människor ha sin egen stil.
och till dig som skrev att cheap monday är vänsterpack som är übertajta; dom gör faktiskt baggy-jeans också, till bra pris och sån jävla bra kvalité.
sen kan ju jag som tjej säga att smala jeans är fett sexigt på killar
det ska vara som killarna i mando diao/sugarplum fairy ser ut <:
lite rockigt med inslag av pop med svarta stuprör/otvättade halvbaggy, randig tröja som är halvtajt är läckert, men ziphood är nice det också.
å mina egna vägnar så är det ganska blandat, men ett par softa baggy-levi's sitter aldrig fel. har även ett par cheap monday, typ dem skönaste jeans jag vet. och grrh för passformen.
när det gäller tröjor så är det väl en we/encore eller någon soft <:
älskar även märket kanabeach, helst deras linnen. (franskt surf/snowboardmärke)
endel lite urringade tröjor blir det väl.
t-shirts med bandtryck är läckert, på killar såsom tjejer.
(men det ska ju vara bra band då, såklart ;>)
vill ni veta mer så kan ni kolla bilderna i galleriet <;
kör alltid, alltid, alltid med vans. spelar ingen roll på tillfället om det är begravning, bröllop eller fest. mina slitna vans i alla modeller är jämt där.
annars så finns det här en bild på mig som jag ser ut på vardagar typ;
http://i18.tinypic.com/44qmal5.jpg
sen vill jag bara säga att jacob wester är grymt snygg. cm och converse är aldrig fel till vilken jacka man än har
hoppas nu någon kille fattar vad jag säger och inser att xxxxxxxxxxl inte passar utanför skidbacken, det är det som tjejer tycker är sexigt. nu borde alla killar gå och putsa till stilen lite ^^