D
Deleted member 80259
Guest
Moderator
Om vi ponerar att ni moderatorer är kassörskor här på freeride -har ni missat allt jag sagt?OlaMelin sa:Och då ger du ju inte kassörskan en chans att åtgärda felet? Likadant som att du inte ger en moderator chansen att ta bort en varning om den visar sig vara fel.felix sa:Det är väl rätt självklart att man berättar det för andra som tänker handla där, så dom också inte blir lurade. Har varit med om det här flera gånger, speciellt i frankrike där mataffärerna alltid försöker lura mig. Klart man berättar till andra som tänker gå in efter backen och köpa lite mat, att dom bör räkna sin växel.OlaMelin sa:Text
Ex: Du går och köper två paket mjölk. När du kommer utanför affären ser du på kvittot att kassörskan slagit in tre mjölk. Vad gör du?
1. Gnäller för dina vänner och säger att det är hemskt hur en affär kan bedriva en sån verksamhet?
2. Går tillbaka tillbaka in i affären lugnt och sansat och påpekar felet?
Så ännu ett dåligt exempel av en moderator.
Men då krävs det att du skickar ett mail och förklarar hur du ser på varningen
Både Nojlas, Dr.Snow, Hasse och du har svarat i den här tråden så jag tror knappast någon av er har missat budskapet. Vi ger er ju bästa chansen att lyssna på oss och ta åt er för att förbättra. Det jag menar är, självklart får både personalen i ditt ica/koncum-koncept reda på vad som sker, men även konsumenterna.
Dom kanske inte agerar på samma sätt som du, så enkelt är väl det.Hasse sa:Och som jag skrev. Det funkar på massa andra sidor på detta sättet så varför inte på denna sida...
//H
Saknar du tangenter på bordet förresten eller fick du en dålig öl i baren för i nästan varje mening försvinner det ord för dig :p