Moderatorer

somebody

Medlem
Moderatorer
Var ett tag sen jag var in och kikade här nu p.g.a att jag inte har någon dator. Så nu är det dags att slicka lite röv. Jag vill bara ge moderatorerna grymt mycket beröm för att dom lyckas hålla forumet under så bra kontroll. Det är inte direkt någon diktatur utan det är soft stämmning. Ni har klarat det väldigt bra antingen blir det gyrmt strikt och tråkigt eller så ballar du ur totalt och blir kaos p.g.a av alla kids som skriver om allt och om inget.

Jag tycker att andra forum ska ta lärdom av freeride eftersom att det är ett av dom bättre fungerande forumen. Visst kanske man kan rensa lite bland kidsen men det är liksom inget man stör sig på så grymt mycket. Stämmningen är iaf bra och det är bland det viktigaste och att man faktiskt får skämta och vara lite oseriös uppskattas nog av bra många så länge det inte går överstyr.

Frihet under ansvar!.

Moderatorer
bra iaktagande, dock ställer jag mig lite frågande till varför din post kommer? Du har varit borta från freeride.nu ett tag, och det första du gör är att berömma moderatorerna för forumet.... Skicka ett mail till de som håller i freeride.nu istället. De skulle nog uppskatta det.

Moderatorer
Satt och kollade på lite andra forum ett tag innan jag skrev det här och det slog mig hur jävla mycket skitsnack det är överallt. Anitngen är det anarki eller diktatur. Jag kännde mig lite smått tvungen att berömma freeride.nu för att det funkar utan att det är för strängt och utan att det blir kaos. Och det har vart chill här länge det är ett forum som är ganska lätt att surfa runt på och det är just på grund av att det inte är kaos och virrvarr av massa snack om inget.

Moderatorer
Kan inte mer än fullkomligt hålla med, visst finns det inlägg som kan tyckas onödiga men det är väl bara att strunta i, så länge det inte blir för många och det tycker jag sköts snyggt. Tycker att alla på Freeride.nu borde få var sitt par gratis formsprutade pjäxor för att vi är de änglar vi är.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp