Moment skis

Martok

Ny medlem
Moment skis
Någon som har en aning Vem som distrubierar moment skis här i sverige? pratade med en kille där som sa att dom har en kille här i sverige som distrubierar deras skidor, men har ingen aning vem.

Senast ändrad:
Moment skis
Om du menar Movement skis så köper jag iallfall dem utav 8848 i Borås, kan vara i hela Sverige. Kan ju kanske vara till någon hjälp. Och ska bara tillägga att det är de bästa skidorna jag har haft i hela mitt liv. Har 3 par Movement skis nu.

Moment skis
JWistberg sa:
Om du menar Movement skis så köper jag iallfall dem utav 8848 i Borås, kan vara i hela Sverige. Kan ju kanske vara till någon hjälp. Och ska bara tillägga att det är de bästa skidorna jag har haft i hela mitt liv. Har 3 par Movement skis nu.
Moment

Moment skis
Jag hörde också att någon distribierar Moment Skis nästä vinter i Sverige.
Kanske vet någon på Moment Skis facebook webbsidor mer.

Du kan också köpa dem på www.snowlike.at, men den är Österrike. Jag köpte mina Night Trains und Reno Jibs därifrån, men jag bor här.

Senast ändrad:
Moment skis
Moment Skis har en dansk agentur. Och jag kommer vara inblandad till en viss del i Sverige som det ser ut nu. Vid frågor kontakta mig via mail eller ett PM här.

Senast ändrad:
Moment skis
Hasse_Lindborg sa:
Moment Skis har en dansk agentur. Och jag kommer vara inblandad av de i Sverige. Vid frågor kontakta mig via mail eller ett PM här.
jahaja. Så ær det du som blivit spindeln i nætet :P
Kommer hela moments sortiment att tas in?

Tillbaka
Topp