Monoski fynd eller?

Peppe2000

Medlem
Monoski fynd eller?
Köpte en monoski i helgen,pröjsade hundra spänn,den såg helt ok ut,tycker nog att det känns som ett fynd eller?

Någon som har lite tips gällande mono åkning mottages dessa
tacksamt.

Monoski fynd eller?
Monoski är hyfsat kul, trott eller ej!

Fick möjligheten att vika ett par dagar åt detta snart bortglömda fenomen. Lite ovant att stå på "innerskidan" och liftåkning i släplift kan bli riktigt spännande. Framåt eftermiddagen ömmar höftbenet rätt bra, men det är det värt... Pojkar i 10 års åldern spanar med stora ögon efter snubben med den konstiga snowboarden, och de gamla gubbarna ler och drömmer sig tillbaka till svunna tider då monon var hetare än Volvo 240 Turbo.

Monoski fynd eller?
100 kronor låter som ett praktfynd, har sett dom begagnade för en avsevärt högre summa än det.

Det viktigaste du ska tänka på är att hålla ihop pjäxorna :)

// Finnudin

Monoski fynd eller?
100kr.. de är ju 2 mcdonaldsbesök! grymt bra kap där asså.. sen om du tröttnar så spikar du upp dom på vägen!!

snkaen

Monoski fynd eller?
Jag skulle säga att det var ett riktigt bra pris. Köpte min i Vemdalsen s skidshop för 1500, och då var den en gamal uthyrnings Monoski.

Riktigt kul att kolla. och 50% av nöjet är alla blickar.

Monoski fynd eller?
Jag har länge undrat...Va fan händer om man ramlar rejält med en monoski?

*KNÄCK!* - Jaja, du får åka monoski den här veckan då. Sorry.

Monoski fynd eller?
Jag jobbade på en skidshop engång i tiden när de gick i konkurs så hade de ett 10-tal oanvända mono ski med bindningar. sålde dem för 250kr/st ingen köpte någon. har ångrat mig något fruktansvärt att jag inte tog någon då.

Tillbaka
Topp