carlfernlof
Ny medlem
monster energy drink stickers!
åk skidor- bli sponsrad- få märken .. ok? :D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller så skickar man bara ett mejl till monster och frågar om dom kan skicka ett ark. själv fick jag ett helt ark från monster som enligt ridestore kostar 200 kr.SverigeTomten sa:Sök i google: Free stickers monster så borde det komma nåt
det har jag också undrat det finns ju t.ex den typ av stickers på ridestor ocksåKaILe sa:efter allt snack om monster..vilket nu börjar etablera sig i sverige... NÄR KOMMER ROCKSTAR!!!! www.rockstar69.com där har vi en fråga att diskutera![]()
menar dock drycken inte nå kläder eller liknande enbart drycken för att förtydligahjallee sa:det har jag också undrat det finns ju t.ex den typ av stickers på ridestor ocksåKaILe sa:efter allt snack om monster..vilket nu börjar etablera sig i sverige... NÄR KOMMER ROCKSTAR!!!! www.rockstar69.com där har vi en fråga att diskutera![]()
hahahhahaha ditt namn är jävligt EMO !!!!alwaysCrash sa:asså monsters logga är ju så jävla EMO
ganska ovärt då man får dem gratisTheFibretech sa:Du kan få köpa mina stickers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tror du får ta det där en gång till grabben, är lite rörigtshapeson sa:monster/red bull innehåller 0,03 % taurin de är tjur piss , men det är inte så att dom har hällt i den lilla mängden taurin de är medlet i taurin som är där i taurinet ,,,redbulls osv
hahhahhaahah! fan va störd!!!!!!! tror du de är tjurpiss? taurin finns i bröstmjölk, tror du man tar en jävla tjur och sen får den pissa i alla nyfödda barns mun så dom får taurin så att dom kan amma sina baran? fan va retard!!shapeson sa:monster/red bull innehåller 0,03 % taurin de är tjur piss , men det är inte så att dom har hällt i den lilla mängden taurin de är medlet i taurin som är där i taurinet ,,,redbulls osv
Fan grabben du är ju typ, smart. Har också hört att oxfilé och tjurpiss är lika dyrt, själv brukar jag alltid köra rent tjurpiss när jag vill ligga fint till filén sådär.spygoZ sa:asså för er som tror att taurin är tjursperma eller tjurpiss så kan jag säga att energidrycker med taurin i skulle kosta mycket, mycket mer.. tänk er vad en oxfile' kostar.
om du då ska mjölka ur en tjur i massproduction så skulle det vara ett väldigt billigt pris för tjursperma:P
ja ja vill ha milko märken mä nån som vet vart det finns ?Carled sa:Varför vill man ha klistermärken från en dricka som smakar som energidricka blandat med läppstift? Det var ganska kul när Monster delade ut massa 50cl-burkar på Mayhem... Det var nog inte många som blev uppdruckna, de flesta undrade vad i helskotta Monster hade i skiten...
Jag skulle vilja ha Milkoklistermärken, ngn som vet var man kan fixa?
I sådana fall vill jag ha Pucko klibbor 8-)joel-the-man sa:ja ja vill ha milko märken mä nån som vet vart det finns ?Carled sa:Varför vill man ha klistermärken från en dricka som smakar som energidricka blandat med läppstift? Det var ganska kul när Monster delade ut massa 50cl-burkar på Mayhem... Det var nog inte många som blev uppdruckna, de flesta undrade vad i helskotta Monster hade i skiten...
Jag skulle vilja ha Milkoklistermärken, ngn som vet var man kan fixa?