monster energy drink stickers!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jgs trading i lidköping har ganska mycket saker från monster energy bland annat 50cl energy drink,stickers är jag dock osäker på om dom har.

monster energy dryck finns i JÄRPEN på shell 2,5 mil utanför ÅRE

SverigeTomten sa:
Sök i google: Free stickers monster så borde det komma nåt
Eller så skickar man bara ett mejl till monster och frågar om dom kan skicka ett ark. själv fick jag ett helt ark från monster som enligt ridestore kostar 200 kr.

jag skika de ett mail till monster på www.monsterenergy.com gå in på länken aboute us och sedan fins det en länk om man har klago mål eller fråger.
skriv ett tervligt medelane på eng såklart, jag gjorde det sedan kom det ett ark märken + enn fake tatto haha helt gratis på posten ungf. en vecka senare.

efter allt snack om monster..vilket nu börjar etablera sig i sverige... NÄR KOMMER ROCKSTAR!!!! www.rockstar69.com där har vi en fråga att diskutera:)

KaILe sa:
efter allt snack om monster..vilket nu börjar etablera sig i sverige... NÄR KOMMER ROCKSTAR!!!! www.rockstar69.com där har vi en fråga att diskutera:)
det har jag också undrat det finns ju t.ex den typ av stickers på ridestor också

hjallee sa:
KaILe sa:
det har jag också undrat det finns ju t.ex den typ av stickers på ridestor också
menar dock drycken inte nå kläder eller liknande enbart drycken för att förtydliga:)

fan monster e inte god,
burn, redbull, powerking, X-ray....... det e dom som gäller

fan det e RedBull som gäller fan monster energy e inte god!

asså monsters logga är ju så jävla EMO

1. Skicka ett mail.
2. fjesska överdrivet.
3. du kommer troligen att få dina stickers.

Om detta inte funkar så vet jag inte vad !

Haha :P Att betala för att göra reklam för en stor kommersiell lögn-produkt... SUCK!

monster/red bull innehåller 0,03 % taurin de är tjur piss , men det är inte så att dom har hällt i den lilla mängden taurin de är medlet i taurin som är där i taurinet ,,,redbulls osv

Man kan köpa på karamelltåget i skellefteå (=
Det finns Grön Ripper och blå, ;)

shapeson sa:
monster/red bull innehåller 0,03 % taurin de är tjur piss , men det är inte så att dom har hällt i den lilla mängden taurin de är medlet i taurin som är där i taurinet ,,,redbulls osv
tror du får ta det där en gång till grabben, är lite rörigt

Senast ändrad:
shapeson sa:
hahhahhaahah! fan va störd!!!!!!! tror du de är tjurpiss? taurin finns i bröstmjölk, tror du man tar en jävla tjur och sen får den pissa i alla nyfödda barns mun så dom får taurin så att dom kan amma sina baran? fan va retard!!

Hur länge fick ni vänta innan ni fick ett svar och när fick ni dom på posten?

Vad är det för fel på en flaska vatten och en näve effendrin, knarkar inte ungar nu för tiden längre?

konsum åre har och köper du fyra får du ett stickers ark
kan ha varit stadium, vet även att team sportia har haft med

asså för er som tror att taurin är tjursperma eller tjurpiss så kan jag säga att energidrycker med taurin i skulle kosta mycket, mycket mer.. tänk er vad en oxfile' kostar.
om du då ska mjölka ur en tjur i massproduction så skulle det vara ett väldigt billigt pris för tjursperma:P

fordons fordons fordons fordons! Bara fordons prackare som har monster stickers osv ;)

spygoZ sa:
asså för er som tror att taurin är tjursperma eller tjurpiss så kan jag säga att energidrycker med taurin i skulle kosta mycket, mycket mer.. tänk er vad en oxfile' kostar.
om du då ska mjölka ur en tjur i massproduction så skulle det vara ett väldigt billigt pris för tjursperma:P
Fan grabben du är ju typ, smart. Har också hört att oxfilé och tjurpiss är lika dyrt, själv brukar jag alltid köra rent tjurpiss när jag vill ligga fint till filén sådär.

Skicka bara ett mail till www.smxdrinks.com , och fråga efter stickers att sätta på hjälmen. Det funkade för mej iaf :)

skriv ett mail till monster det gjorde min kompis.. sen nästa vecka fick hon runt 30 monster stickers av dom

Carled sa:
Varför vill man ha klistermärken från en dricka som smakar som energidricka blandat med läppstift? Det var ganska kul när Monster delade ut massa 50cl-burkar på Mayhem... Det var nog inte många som blev uppdruckna, de flesta undrade vad i helskotta Monster hade i skiten...

Jag skulle vilja ha Milkoklistermärken, ngn som vet var man kan fixa?
ja ja vill ha milko märken mä nån som vet vart det finns ?

joel-the-man sa:
Carled sa:
Varför vill man ha klistermärken från en dricka som smakar som energidricka blandat med läppstift? Det var ganska kul när Monster delade ut massa 50cl-burkar på Mayhem... Det var nog inte många som blev uppdruckna, de flesta undrade vad i helskotta Monster hade i skiten...

Jag skulle vilja ha Milkoklistermärken, ngn som vet var man kan fixa?
ja ja vill ha milko märken mä nån som vet vart det finns ?
I sådana fall vill jag ha Pucko klibbor 8-)

min kompis Stepup på fr har en karta han vill nog sälja

Senast ändrad:
jag har 3 kartor som jag kan sälja!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp