Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vad innebär fartygsbefäl klass VIII? har hört benämningen från fler håll, men inte orkat kolla upp det. nån som har erfarenhet och kunskap?Carled sa:Klass 8 får du om du kör stridsbåt eller G-båt(ordonnans). Strb.mek får maskin kl. 8.
Inte för att skryta, men när JAG mönstrade krökte jag stången vid styrketestet, brände sönder konditionscykeln och fick alla rätt och några till på intelligenstestet. Jag var så sjukt bra så de satte mig i ett topphemligt elitförband direkt. (Som är så sjukt hårt att SSG framstår som flickscouter). Har gjort så sjukt hårda grejjer så jag själv blir imponerad av mig när jag berättar om det...Jeansmannen sa:Inte för att skryta, men ja fick 8 i styrka, 8 i kondition och 7 i intelligens smat högt rankad hos psykologen. Kunde ansökt om både kustägare och fjälljägare om ja velatCarled sa:Sen är väl kraven för just MP inte skyhöga heller... ;.-)Jeansmannen sa:jag mönstrade för en vecka sen. blev förvånad över hur lätt det va, ska göra lumpen som militärpolis:Pverkligen inte mening att skryta nu, ville bara bevisa att ja klarade MP rätt lätt:P
peace
Fartyg Klass 8 (den gamla skepparexamen, eg. lite slarvigt iom att examen kräver tid på sjön...) är den lägsta utbildningsgraden man har om man jobbar på sjön.Flygnord sa:vad innebär fartygsbefäl klass VIII? har hört benämningen från fler håll, men inte orkat kolla upp det. nån som har erfarenhet och kunskap?Carled sa:Klass 8 får du om du kör stridsbåt eller G-båt(ordonnans). Strb.mek får maskin kl. 8.