Alex_Montana
Ny medlem
montana
Jag ska åka som utbytesstudent ett år till montana. är de någon som har koll på hur de är med skidåkningen där?
själv föredrar jag en gammal hedlig blå dakotaBigAir sa:Är det där Montana tillverkas?