M
makiyo
Guest
MTN dew
vart fan kan man kköpa MTN dew (mountian dew) snabbt svar yoyoyoy
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alla har inte den lyxenFlerkz-AG sa:
har den inte alls gjort ? finns ju kvar på ica i 2 olika smaker ?One-Milian sa:mtn dew har slutat säljas i sverige.
Det suuger!!!!
Det är ju upp till butikerna om dom vill importera drickan eller inte..One-Milian sa:mtn dew har slutat säljas i sverige.
Det suuger!!!!
Fruktansvärt överpris, På Matmästaren finns de också och där kostar de 2 för 20 tror jag. Ica maxi har haft, vet inte hur de är nu, styckes pris 12 och 2 för 20The_teo sa:Såg det i helgen, Ica Traktören i Östersund. typ 16:- burken, nej tack.
Annars finns Gray's American Store
Faktsikt 17.50 burken inkl. pantMisterister sa:Fruktansvärt överpris, På Matmästaren finns de också och där kostar de 2 för 20 tror jag. Ica maxi har haft, vet inte hur de är nu, styckes pris 12 och 2 för 20The_teo sa:Såg det i helgen, Ica Traktören i Östersund. typ 16:- burken, nej tack.
Kan ha tagit slut, fanns vid vanilla coke förut.J-Litfeldt sa:Faktsikt 17.50 burken inkl. pantMisterister sa:Fruktansvärt överpris, På Matmästaren finns de också och där kostar de 2 för 20 tror jag. Ica maxi har haft, vet inte hur de är nu, styckes pris 12 och 2 för 20The_teo sa:Såg det i helgen, Ica Traktören i Östersund. typ 16:- burken, nej tack.
Sen måste jag fråga, vart på ica maxi finns mtn dew? leta i en timme idag![]()
santJekub sa:drick sprite?