Musik på Freeride !?

• Trådstartare Trådstartare Morot
  • Start datum Start datum
M

Morot

Guest
Musik på Freeride !?
Förnyar denna tråd som Daffa la upp 2005 men i rätt forum.

Så här lyder hans bra Ide !

"Jag satt och funderade lite på skidmusik härom kvällen och tanken slog mig att det kanske inte är helt omöjligt att lägga upp en katagori hos varje medlem där man kanske kan ladda upp ca 5 låtar var så man kan dela alla musik med alla här på FR. Detta kräver dock en stor server kapacitet men tänkte ändå höra med er vad ni tror och tycker?"

Fotoalbum 2
Recensioner 5
Skidorter 1
Tips/Offpist 0
Resor 0
Forum 16
Annonser 3
Musik 5

Då skriver ni som förut , man får inte göra så !

Joo det får man . om man har den funktionen att man bara kan lyssna på andras musik och utan att ta den.

Ungefär samma funktion som dom har på websidan Lunarstorm.

Senast redigerad av en moderator:
Musik på Freeride !?
Nej tack, jag skulle inte gå in i någons sida för att lyssna på lite musik. Min musiksmak är dessutom lite annorlunda än andras här i FR. Ingen som gillar rock här...

Musik på Freeride !?
SverigeTomten sa:
Nej tack, jag skulle inte gå in i någons sida för att lyssna på lite musik. Min musiksmak är dessutom lite annorlunda än andras här i FR. Ingen som gillar rock här...
du är ej ensam

Musik på Freeride !?
SverigeTomten sa:
Kan du ge dig fan på att jag gör !

Musik på Freeride !?
Det jag också funderar på är om det inte skulle krocka med freerides väldigt sterila fildelningsharmoni. Visst, folk laddar juh upp låtar till höger och vänster på lunarstorm men det kan väl inte vara lagligt?

Musik på Freeride !?
Min åsikt är att musik är något så pass stort intresse så det kan man gå med i egna communitys om man vill diskutera det. Skulle det finnas sådant på freeride, skulle vi lika gärna haft veckans mattips, en nyhetssida för heminredning, filmrescensioner och modespalt...

Musik på Freeride !?
Om vi ska spela upp musik måste vi betala en avgift till stim baserad på antal låtar och antal nedladdningar. Så nej det är inte möjligt för oss.

Musik på Freeride !?
Först och främst finns det ingen "skidmusik" och om man nu vill lyssna på samma musik som de flesta andra (utan koll) finns redan reklamradio. Sen har Nojlas fullkomligt rätt att det är alldeles för allmänt för forumet. Hur lata har ungarna blivit, orkar de inte ens pirattanka längre?

Musik på Freeride !?
Nojlas sa:
Min åsikt är att musik är något så pass stort intresse så det kan man gå med i egna communitys om man vill diskutera det. Skulle det finnas sådant på freeride, skulle vi lika gärna haft veckans mattips, en nyhetssida för heminredning, filmrescensioner och modespalt...
det finns dock filmrescensioner.. och en del mode

Liknande trådar

Tillbaka
Topp