Musik

Sofia25

Ny medlem
Musik
okej... Skall till alperna i vinter, håller på att greja lite med musiken, så man har med sig lite grym musik ner. Och jag har totalt hjärnsläpp! Kommer inte på en enda låt!
JAg lyssnar både på hip hop, och lite mer punkigt typ goldfinger, millencollin. Tar jätte gärna emot förslag grupp och låtar som ni gillar...

Ses i franska alperna..

Sofia

Musik
Om du lyssnar på hiphop så finns ju swollen members asa grymma ûbersofta låt deep end svin bra!!!!
Eller jag som är ett stort millencollin fan kan bara säga att alla låtarna är bra ta med alla skivor och låtar med dom. Även om man ska slappa så lyssnar i alla fall jag på cornelis wresvijk.

Ha det så ballt i alperna

Mvh viktor

Musik
millencolin - supergood är ett måste. den är grym. in a room är en annan. ett annat bra band som jag tror är grymma att åka skidor till är Turbonegro. sen på kvällar och sånt får du skaffa MTV: Extreme, Alpine Chills & Glacial Beats. underbar skiva.

Musik
Sant! Rage against the mashine regerar.
en annan grym låt som jag lyssnar på just nu:
Dope - You spin me round
på hiphop scenen rular Looptroop för mig just nu.

Musik
Lite bra grupper är...Swollen members, Spotrunnaz, Deltron 3030, Looptroop, T, Moka only, LMNO, Pennywise, System of a Down...finns mkt mer men kommer inte på nåt.

Hade bra i alperna!

Musik
Detta lyssnar ja på. Bra o åka till också. :)

Loop Troop| Saian Supa Crew| Dilated Peoples| Swollen Members| Sweatshop Union| Masta Ace| Pharcyde| Moka Only| Arsonists| Company Flow| Xzibit| Talib Kweli| Artifacts| Buckshot| Buc Fifty| Atmosphere JazzFatnastees| Common| Sunspot Jonz| Aesop Rock| Akrobatik| Cunnin Lynguists|Pharaoe Monch| The Roots| MBMA| Svenska A.| A Tribe called Quest| Advance Patrol| Chords| de la soul| Timbuktu| Idiot Savants| Jazz Attacks| Chaka Khan| Wyclef Jean| Mics Of Fury| Mos Def| Jurassic 5| Akem| Ranto Boko| Black Fist.| VG Skillz| IAM| Non Phixion| Mr brady| Buc Fifty

Musik
C.K.L;

Varken Randy eller Bombshell rocks är amerikansk ounk eftersom de kommer från sverige, och mighty mighty bosstones är väl snarare bossanova/rocksteady-rock än punk.

Tillbaka
Topp