Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
uppvärmning, mjukna upp skidorna lite, stretcha, 2 red bull, sen kör man.niclasv sa:det är svårare än man tror, man måste förbereda sig väl för att kunna utföra graben
ha dom på 8,5 för att vara på den säkra sidanalbinpb sa:följdfråga: hur hårt bör man ha bindningarna inställda om man vill tweaka muten? har dom på 8 och har lyckats dra av mig skidan ett antal gånger..
När jag öppnade denna tråd var skidsäsongen fortfarande i gångIE sa:Du kan börja med att göra 180* och korsa skidorna, gör det med mer och mer korsade skidor. När du känner dig redo kan du försöka ta tag i skidorna och där efter tweaka dom. Btw, var tänkte du lära dig Mute nu? Skidsäsongen är ju över precis om inte i ett vattenhopp dårå. :p
moget.. om du inte har något seriöst att säga, hur orkar du?niclasv sa:ha dom på 8,5 för att vara på den säkra sidanalbinpb sa:följdfråga: hur hårt bör man ha bindningarna inställda om man vill tweaka muten? har dom på 8 och har lyckats dra av mig skidan ett antal gånger..
Du behöver inte skruva upp mer, du har garanterat en felaktig förspänning.albinpb sa:följdfråga: hur hårt bör man ha bindningarna inställda om man vill tweaka muten? har dom på 8 och har lyckats dra av mig skidan ett antal gånger..
Pjäxorna är i princip nya men kolla förspänningen kan va smartNojlas sa:Du behöver inte skruva upp mer, du har garanterat en felaktig förspänning.albinpb sa:följdfråga: hur hårt bör man ha bindningarna inställda om man vill tweaka muten? har dom på 8 och har lyckats dra av mig skidan ett antal gånger..
Såvida du inte tar ca 250-300kg i bänkpress och käkar anabola...
Kontrollera så förspänningen ligger rätt intervall. Om du har tidigare skruvat upp bindningarna för att de inte ska tjuvlösa - skruva ner dem igen efter att du kollat förspänningen.
Om förspännignen är korrekt bör du kolla så att tån på pjäxan inte är sliten. (eller så att du inte har en M.11 bindning...)
Om du inte vet hur man ställer förspänning - gör det inte själv!!!
Be en butik göra det. Det tar 10 sek att göra det om man har koll på det och bör vara gratis.
Ja, dt är ju ytters viktigt att snurra när man gör mutegrab..E-rik sa:nej det är enkelt börja med att snurra sen tar du grbben när du börjar snörra dra armen direkt mot skidan ta tag precis framför pjäxan då behöver du inte sträcka dig så mycket sen drar du skidan ifrån dig då dras handen längre ut på skidan och graben blir snyggare.