Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det står att dom får in dom i lager igen 30 sept så man kan bara förbeställa nu.cnallzone sa:det står nåt om 30 september
jaja men då var du inte i kloakerna för där finns de pingvinerFiala sa:Hihi... jag har faktiskt varit i Boden, å då gick det inga isbjörnar där, menmen... Å Skell är inte så långt bort från Boden... men kallare är det säkert! :Panders_sorlin sa:klart duvet de går ju isbjörnar på gatorna så:DFiala sa:Nice! Jag har mött min överman(men jag är ju kvinna... hmm, men jag är bästa kvinna hittills!)... men det är ju mycke kallare i Boden än i Skellefte, så jag förstår att du måste ha fler![]()
![]()
Det beror ju på vad för mössor, men en mössa kostar ca 100 kr. + frakt 50 kr.Matte_Matte sa:vad kostar de att beställa typ 4 ec headwear mössor med frakt o allt
Nää, det är så sant... men jag börjar misstänka att det är en myt? :P Men jag var på Åhléns om jag inte minns fel =)lahhTi sa:jaja men då var du inte i kloakerna för där finns de pingvinerFiala sa:Hihi... jag har faktiskt varit i Boden, å då gick det inga isbjörnar där, menmen... Å Skell är inte så långt bort från Boden... men kallare är det säkert! :Panders_sorlin sa:klart duvet de går ju isbjörnar på gatorna så:D![]()
![]()
Dom börjar skicka grejer 30 september...cnallzone sa:ps: var inget läste på första sidan, kommer 07-08 produkterna i slutet av september?
Ähh... vaddå, alla använder vi mössor när vi åker, mössor är kul! Btw, du behöver ju inte läsa tråden om du inte vill...OScratchO sa:Mycket snack om mössor, men...
Rapportera olämpligt material
Av: Fiala Online | Igår 23:29 Citera
...hur många har ni egentligen? Antar att det inte bara är jag som köper mössor som andra köper sockar? =) Tror min samling börjar gå upp mot 30+ (min hall börjar bli överbefolkad :P) men jag kan inte tänka mig att jag är värst!? Å så stickar jag mössor (snart klar med en ljusgul/vitrandig), så min samling växer. Å vilket märke är bäst överlag? Jag röstar på Coal!
herregud, den här tråden är nog lika nödvändig som lavinutrustning i sälen..
men för er som tycker det är roligt att räkna upp era mössor.. go on
me to,ahlmark sa:Undrar exakt samma sak som Felixlind...
Någon som vill hjälpa??
Man väljer land efter man har tryck på typ "checkout" eller nån sånt.cnallzone sa:me to,ahlmark sa:Undrar exakt samma sak som Felixlind...
Någon som vill hjälpa??
Så man väljer bara land, stad o adress typ efter man har tryckt på checkout??ScratchPro sa:Man väljer land efter man har tryck på typ "checkout" eller nån sånt.cnallzone sa:me to,ahlmark sa:Undrar exakt samma sak som Felixlind...
Någon som vill hjälpa??
säker på att det funkar?ahlmark sa:Så man väljer bara land, stad o adress typ efter man har tryckt på checkout??ScratchPro sa:Man väljer land efter man har tryck på typ "checkout" eller nån sånt.cnallzone sa:
Har jag fattat de rätt
langa iväg ett mail till dom.............ahlmark sa:en sista fråga:
SHIPPAR EC TILL SVERIGE NU??
har gjort de men dom svarar aldrig :'(J-rockner sa:langa iväg ett mail till dom.............ahlmark sa:en sista fråga:
SHIPPAR EC TILL SVERIGE NU??
//jR
Hehe, låter som om du fingervirkar..?Jhunt sa:Har börjat på en mössa nu, är inte så fingerfärdig men hoppas på att lära mig efter hand. =)