Mycket snack om mössor, men...

ps: var inget läste på första sidan, kommer 07-08 produkterna i slutet av september?

Senast ändrad:
Är det någon tullkostnad eller liknande när man beställer från EC? eller är det bara $7 för frakten?

cnallzone sa:
det står nåt om 30 september
det står att dom får in dom i lager igen 30 sept så man kan bara förbeställa nu.

Senast redigerad av en moderator:
Fiala sa:
anders_sorlin sa:
Fiala sa:
Nice! Jag har mött min överman(men jag är ju kvinna... hmm, men jag är bästa kvinna hittills!)... men det är ju mycke kallare i Boden än i Skellefte, så jag förstår att du måste ha fler ;)
klart duvet de går ju isbjörnar på gatorna så:D ;)
Hihi... jag har faktiskt varit i Boden, å då gick det inga isbjörnar där, menmen... Å Skell är inte så långt bort från Boden... men kallare är det säkert! :P
jaja men då var du inte i kloakerna för där finns de pingviner ;);)

Beror ju på vilken mössa.

lahhTi sa:
Fiala sa:
anders_sorlin sa:
klart duvet de går ju isbjörnar på gatorna så:D ;)
Hihi... jag har faktiskt varit i Boden, å då gick det inga isbjörnar där, menmen... Å Skell är inte så långt bort från Boden... men kallare är det säkert! :P
jaja men då var du inte i kloakerna för där finns de pingviner ;);)
Nää, det är så sant... men jag börjar misstänka att det är en myt? :P Men jag var på Åhléns om jag inte minns fel =)

En ny fråga... Vad får en mössa max kosta??? Eller spelar det ingen roll..? Dyraste jag har själv kostade om jag minns rätt 400 kr, det var på gränsen för dyr...

Och jag som tycker att jag är mösstokig, har runt 10 st. Ligger låångt efter alltså.
400kr Ja, dyrare får de nog inte bli. Tror den dyraste jag köpt kostade 389.

Rapportera olämpligt material
Av: Fiala Online | Igår 23:29 Citera
...hur många har ni egentligen? Antar att det inte bara är jag som köper mössor som andra köper sockar? =) Tror min samling börjar gå upp mot 30+ (min hall börjar bli överbefolkad :P) men jag kan inte tänka mig att jag är värst!? Å så stickar jag mössor (snart klar med en ljusgul/vitrandig), så min samling växer. Å vilket märke är bäst överlag? Jag röstar på Coal!

herregud, den här tråden är nog lika nödvändig som lavinutrustning i sälen..

men för er som tycker det är roligt att räkna upp era mössor.. go on

Senast ändrad:
Om vi gör såhär: ALLA länkar en hemsida med dom snyggaste mössorna så kan dom som inte har 80 mössor kanske köpa en :) som jag då.....

Jag börjar: www.echeadwear.com

:) Länka lite sidor nu!

Varför har dom tagit bort så man inte kan lägga frakten i varukorgen på ec?

OScratchO sa:
Rapportera olämpligt material
Av: Fiala Online | Igår 23:29 Citera
...hur många har ni egentligen? Antar att det inte bara är jag som köper mössor som andra köper sockar? =) Tror min samling börjar gå upp mot 30+ (min hall börjar bli överbefolkad :P) men jag kan inte tänka mig att jag är värst!? Å så stickar jag mössor (snart klar med en ljusgul/vitrandig), så min samling växer. Å vilket märke är bäst överlag? Jag röstar på Coal!

herregud, den här tråden är nog lika nödvändig som lavinutrustning i sälen..

men för er som tycker det är roligt att räkna upp era mössor.. go on
Ähh... vaddå, alla använder vi mössor när vi åker, mössor är kul! Btw, du behöver ju inte läsa tråden om du inte vill...

om man ska få hem mössan från USa från Ec vart ska man trycka?, hittar inte nån knapp me oversea shipping eller nått :S

Jag har hetast mössa...Det är den ända jag har....den är röd........

Hallå!

Tänkte beställa en EC mössa men så har plötsligt "outside us" knappen försvunnit. Den man skulle klicka på innan man la i varukorgen om man bodde utanför det heliga stället.

Hur gör jag nu?

Skriv inte om du inte vet vad det handlar om. Tack på förhand.

Usch, pallar ej ha mössa för har mitt affro så det blir alltid en New Era kepa för mig:P Mene jag har typ 5 mössor (kask)

Har börjat på en mössa nu, är inte så fingerfärdig men hoppas på att lära mig efter hand. =)

Okej, vi gör så här nu :P Ingen mer behöver fråga om ec skickar till sverige för här kommer jag med svaret: JA, dom skickar till sverige. Man väljer land efter man har tryckt på "checkout" typ.

Peace

Tillbaka
Topp