Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
true as hell! men den heter väll ändå screaming seaman ?true sa:screamen seaman
den e clean, men de e tyvärr ingen grab.Gizmo-Quack sa:true as hell! men den heter väll ändå screaming seaman ?true sa:screamen seaman
nehe ? va är de då ?thom8 sa:den e clean, men de e tyvärr ingen grab.Gizmo-Quack sa:true as hell! men den heter väll ändå screaming seaman ?true sa:screamen seaman
okej, ursäktar min okunskap isåfall men trodde att det bara var när man la skidorna över varandra sådär fast utan grab?Gizmo-Quack sa:
efter 40 sekunder kommer den fetaste graben någonsin..
thom8, screaming seaman ?
aha kanske de är fast laurent favre grabar den just här.. man kasnke inte måste de för att de ska va skreamin' seaman. vem vet =)thom8 sa:okej, ursäktar min okunskap isåfall men trodde att det bara var när man la skidorna över varandra sådär fast utan grab?Gizmo-Quack sa:
okej, ja det var ju sjukt mycket ballare med graben, men tänkte på ooNp75mgJUs]den[/MEDIA] bibby gjorde på joi, han graba ju knappt såg det ut som..Gizmo-Quack sa:aha kanske de är fast laurent favre grabar den just här.. man kasnke inte måste de för att de ska va skreamin' seaman. vem vet =)thom8 sa:okej, ursäktar min okunskap isåfall men trodde att det bara var när man la skidorna över varandra sådär fast utan grab?Gizmo-Quack sa:
svreamin' semen ryktas de om :PGizmo-Quack sa:true as hell! men den heter väll ändå screaming seaman ?true sa:screamen seaman
inte moppemush då?hyllengren sa:svreamin' semen ryktas de om :PGizmo-Quack sa:true as hell! men den heter väll ändå screaming seaman ?true sa:screamen seaman
såå santGizmo-Quack sa:
Vad ska jeppe säga nu:OTitti540 sa:ja jag vet många snygga grabbar! nästan alla här på freeride är snygga. haha