Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo det är jobbigt med alla dessa vad ska jag köpa för "skidor-frågor". Speciellt när personerna som skirver trådarna har åkt 2 år och inte skrivet mkt mer i inlägget än just dom 2 skidorna.Drakbabis sa:Hmm, skidor förstår jag litegrann att folk vill ha hjälp med (Annars med risk för att säga emot mig själv) Jag är själv ganska blyg IRL och det känns som om ingen tar mig på allvar för att jag bara är en 14-årig "liten" tjej och jag får inte ställt alla frågor jag vill om jag går till en affär. (Ni som såg min tråd om carving eller twintips märkte nog hur mycket frågor jag ställde
) Sen så finns det fler källor här på freeride, om jag sticker till t ex. Udéns, och får hjälp av någon där, så kanske denna killen är inställd på att twintips är ett måste, och det fungerar överallt och då har jag bara det i huvudet... Går jag till freeride så blir det mer en disskusion som är lättare att plocka det slutgiltiga ur. Men det här med vilken hjälm ska jag ha eller vilka brallor är snyggast? Det är ju lite korkat för ingen har likadant huvud som du och du kan inte heller räkna med att alla tycker att dina brallor är snygga även om många gör det...
Är det inte meningen att butikerna ska visa upp grejorna? Det är det som rättfärdigar deras högre pris! Och går de inte med på att visa upp grejorna så ska dom ju vara en internetbutik eller ingen butik alls!ArWin sa:tror butikerna skulle bli ganskla trötta på alla som kommer in o frågar vilka prylar som är bra o sånt o sen går o handlar på internet där priset är biliigare istället....
men visst känns som vissa trådar på forumet upprepas typ 31 ggr.
men som sagt det är ju ett diskussinos forum... vill du inte svara så skit i de..