Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Man mår ju fan dåligt med denna väntan, får jag nej från skistar kommer jag skratta ihjäl mig... Det jag är oroad för är det andra jobbet jag sökte, de jag lärde känna på den rekryteringen fick ju fan samtal dagen efter. De sökte iofs andra tjänster men endå....
Blev utan jobb, de sa att så många på den tjänsten kom tillbaka i år så de anställde bara ett par st. Trist som faen...skulle ha sökt liftvärd istället....
Woho! Va roligt att fler som ska till Hemsedal!
Jag ska jobba på en nyöppnad restaurang/pub som diskare/servitris, Lodgen heter det.
Men adda sofiabrennan@hotmail.com så kan vi snacka mera Can't wait!
Kul, ja jag addade dig på msn nu precis. kan vi inte göra den andra tråden "hemsedal" till en officiell "vi som ska till hemsedal"-tråd? och se vilka fler som ska dit i vinter..
Jag ska dit i vinter, men har inget boende ingen som har något och behöver en till att dela hyran med. Ska jobba med städ, städa hotell rum osv, ingen annan som har fått det jobbet?
vi är ett gäng som säsongar i hemsedal till vintern men vi har inte fått tag i något boende än. Så om det finns någon som är sugen på att bo med 4 goa gubbar så skriv till mej har nån väldigt mycket plats så har vi två trevlig tjejer som är sugna också!